نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲

تاریخ عرضه بازی Wipeout Omega Collection اعلام شد

کمپانی سونی تاریخ عرضه بازی انحصاری Wipeout Omega Collection را اعلام کرد. 

Wipeout Omega Collection یکی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 است که سال گذشته معرفی شد و حال سونی در جدیدترین اخبار بازی، اعلام کرده که این اثر در تاریخ ۱۶ خرداد عرضه خواهد شد.

Wipeout Omega Collection در اصل یک مجموعه از سری بازی‌های وایپ‌اوت است و شامل بازی‌های Wipeout HD، Wipeout Fury و Wipeout 2028 می‌شود. در این مجموعه شاهد تمامی سفینه‌ها و مسیر‌های موجود در این سه بازی خواهیم بود. همچنین جلوه‌های بصری این بازی‌ها بهبود یافته و مجموعه Wipeout Omega Collection روی پلی‌استیشن 4 معمولی با رزولوشن 1080p و در پلی‌استیشن 4 پرو با رزولوشن 4K Dynamic اجرا خواهد شد. پشتیبانی از HDR و اجرا در نرخ ثابت ۶۰ فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی‌های فنی این مجموعه هستند. 

سازندگان بازی همچنین به مناسبت رونمایی از تاریخ انتشار آن، تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

سازندگان بازی همچنین اعلام کردند که کیفیت بافت‌های بازی‌ها در نسخه پلی‌استیشن 4 بهبود پیدا کرده است و علاوه بر آن موسیقی‌های بازی نیز بهبود داشته‌اند. در این مجموعه ۲۸ موسیقی و آهنگ لایسنس شده وجود خواهد داشت. 

بازی Wipeout Omega Collection همچنین شامل ۹ حالت بازی مختلف خواهد بود که Tournament، Speed Lap، Time Trial، Single Race، Zone Battle، Eliminator، Detonator و Career می‌شوند. این بازی را می‌توانید همراه با یکی از دوستان‌تان به صورت محلی به شکل تقسیم صفحه (Split Screen) یا به صورت آنلاین (تا سقف هشت بازیکن) تجربه کنید. 

Wipeout Omega Collection در تاریخ مذکور با قیمت ۴۰ دلار به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه خواهد شد. پیش‌فروش نسخه دیجیتالی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن آغاز شده است و خریداران یک پوسته متحرک را دریافت خواهند کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده