نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۳

اولین تریلر Destiny 2 و تایید انتشار بازی برای پی سی

استودیو بانجی اولین تریلر از بازی Destiny 2 را منتشر و عرضه آن را برای پی‌سی تایید کرد.

استودیو بانجی چند روز پیش بازی Destiny 2 را رسما معرفی کرد و بعد از آن هم شاهد انتشار اولین تیزر این بازی بودیم. با این حال سازندگان وعده داده بودند که امروز (۱۰ فروردین) اولین تریلر کامل آن را منتشر خواهند کرد و حال این ویدیو منتشر شده و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

بانجی البته علاوه بر انتشار تریلر جدید بازی، اطلاعات مختلفی از آن را نیز به اشتراک گذاشته است. در حالی که نسخه اول بازی Destiny هرگز برای پی‌سی عرضه شد، نسخه دوم این بازی قرار است علاوه بر ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شود. تاریخ عرضه بازی ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) اعلام شده است و همچنین در فصل تابستان نسخه بتا بازی نیز منتشر خواهد شد و افرادی که Destiny 2 را پیش‌خرید کنند، زودتر به آن دسترسی خواهند داشت.

تریلری که امروز از بازی Destiny 2 منتشر شده است، یک ویدیو سینمایی است و گیم‌پلی بازی را نشان نمی‌دهد. با این حال بانجی اعلام کرده که طی یک لایو استریم که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد، اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی نیز نمایش داده می‌شود. پیش از آنکه سراغ اطلاعات دیگر ارائه شده از بازی برویم، بد نیست به متنی اشاره کنیم که بانجی همزمان با اولین تریلر بازی منتشر کرده و به شرح زیر است:

آخرین شهر امن انسان‌ها مورد حمله نیرو‌های Red Legion به رهبری Ghaul قرار گرفته و سقوط کرده است. Ghaul قدرت نگهبان‌های شهر را از آن‌ها گرفته است و حال وظیفه شما است که به نقاط ناشناخته‌ای سفر کرده و سلاح‌ها و قابلیت‌های مبارزه جدیدی را به دست بیاورید. سپس باید بازماندگان انسان‌ها را با یکدیگر متحد کنید و به نبرد Red Legion رفته و با Ghaul روبرو شوید.

بازی Destiny 2 همچنین مثل اکثر بازی‌های روز، دارای سیزن پس خواهد بود که با اسم Expansion Pass شناخته شده و شامل Expansion I و Expansion II می‌شود. طبق اعلام بانجی بسته‌های الحاقی بازی شامل مواردی مثل مراحل داستانی جدید، فعالیت‌های جدیدی که به شکل همکاری تیمی انجام می‌شوند، بخش چندنفره رقابتی و همچنین سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات جدید خواهند بود. نکته جالب در مورد محتویات بسته‌های الحاقی این است که سازندگان اعلام کرده‌اند این بسته‌ها شامل بخش «چندنفره رقابتی» خواهند بود و در نتیجه ممکن است این بخش را در نسخه اصلی و اولیه بازی شاهد نباشیم.

بانجی در پایان هم اعلام کرد که بازی Destiny 2، علاوه بر نسخه اصلی و معمولی چند نسخه ویژه نیز خواهد داشت. برای مثال در نسخه دیجیتال دیلاکس بازی شاهد یک شمشیر افسانه‌ای، یک سری حرکات نمایشی ویژه و همچنین پرچم مخصوص خواهیم بود. یا نسخه Limited بازی شامل نسخه اصلی دستینی ۲، بسته‌های الحاقی آن، قاب فلزی، چند آیتم فیزیکی مثل کارت پستال و همچنین محتویات دیجیتالی نسخه دیلاکس خواهد بود و در نهایت نسخه کالکتور بازی علاوه بر داشتن تمامی محتویات نسخه Limited، شامل چند آیتم فیزیکی بسیار جالب مثل یک کیف و یک شارژر USB خورشیدی خواهد بود.

بازی Destiny 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده