نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

یوبیسافت بازی موبایل ShadowBreak را معرفی کرد

یوبیسافت بازی تیراندازی-تاکتیکی Tom Clancy's ShadowBreak را با انتشار تریلری، برای اندروید و آیفون رونمایی کرد.

مجموعه‌ی «تام کلنسی» یوبیسافت، مانند بسیاری از سری‌ها، معمولاً برای رایانه‌های شخصی قدرتمند و کنسول‌های شاخص هر نسل عرضه می‌شود؛ اما اکنون خبر رونمایی از بازی جدید این مجموعه در دسته‌ی اخبار بازی موبایل قرار گرفته است. این‌بار کمپانی یوبیسافت یک بازی تیراندازی اول-شخص را با نام Tom Clancy's ShadowBreak برای اسمارت‌فون‌ها معرفی کرده است. این رونمایی با انتشار یک تریلر سینمایی نیز همراه بوده که می‌توانید در ادامه تماشای‌اش کنید.

| |

بازی ShadowBreak را می‌توان ترکیبی از بازی موبایل Hitman: Sniper و Clash Royale دانست که در آن، سبک شوتر با استراتژی بی‌درنگ (Real time) درهم آمیخته شده است. در شدوبریک، بازیکن دسته‌ای چهار واحدی از نیروهای نظامی تشکیل می‌دهد (که هرکدام‌شان نیازمند سطحی از انرژی است) و سپس آن‌ها را مقابل دشمنان مستقر می‌کند. در همین حال، کاربران باید با‌ تک‌تیراندازشان سربازها و تک‌تیرانداز دشمن را از میان بردارند و کفه‌ی ترازو را به‌سود تیم خودشان سنگین کنند. این بازی یک بخش چندنفره‌ی رقابتی را در دل‌اش جا داده و ساختارش بر پایه‌ی نبردهای سه-دقیقه‌ای شکل گرفته است.

یوبیسافت می‌خواهد ShadowBreak برای آن‌هایی هم که به یکی از دو سبک شوتر یا استراتژی تسلط ندارند لذت‌بخش باشد؛ به‌طوری که مهارت داشتن بازیکن در هرکدام از دو جنبه‌ی فوق بتواند ضعف او در مورد دیگر را تا اندازه‌ای پوشش دهد. در این میان، ظاهر و تجهیزات نیروهای نظامی بازی را می‌توان به‌دلخواه سفارشی‌سازی کرد. همچنین قرار است که یوبیسافت پس از انتشار بازی، با اضافه کردن سلاح‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید، از آن پشتیبانی کند. بازی ShadowBreak طی سال جاری میلادی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده