نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

دمو رایگان بازی Mafia 3 منتشر شد

استودیو هنگر ۱۳ یک نسخه دمو رایگان از بازی Mafia 3 منتشر کرد. 

Mafia 3 یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال گذشته بود که البته نتوانست به آن بازی فوق‌العاده‌ای که انتظار می‌رفت تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو هنگر ۱۳، سازنده و کمپانی توکی گیمز، ناشر این بازی، تصمیم گرفته‌اند تا یک نسخه دمو رایگان از آن را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کنند. 

این دموی رایگان روی پی‌سی ۲۴ گیگ و روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم به ترتیب ۲۷ و ۲۵ گیگ حجم دارد. در این نسخه می‌توانید اولین فصل از بازی مافیا 3 را که همان قسمت دزدی از بانک است، رایگان تجربه کنید و بیش‌تر با بازی آشنا شوید. در صورتی که پس از تجربه نسخه دمو از بازی خوش‌تان آمد و نسخه کامل را خریداری کردید، تمامی پیشرفت شما به این نسخه منتقل می‌شود. همچنین نسخه کامل بازی از امروز تا تاریخ ۲۸ فروردین، با نصف قیمت در دسترس است. 

امروز همچنین بسته الحاقی Faster, Baby بازی Mafia 3 نیز منتشر شد. این بسته ماشین‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و برای مثال پس از این می‌توانید در حین رانندگی نارنجک پرتاب کنید. خریداران سیزن پس ۳۰ دلاری یا نسخه دیلاکس ۸۰ دلاری بازی، این بسته را به صورت رایگان دریافت می‌کنند و قیمت آن به صورت مجزا هم ۱۵ دلار است. برای مافیا ۳ دو بسته الحاقی دیگر با نام‌های Stone Unturned و Sign of the Tines نیز در آینده منتشر خواهد شد. 

بازی Mafia 3 در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

Mafia 3  یک بازی کاملا متوسط است؛ بازی‌ای که داستان فوق‌العاده‌ای را روایت می‌کند و در عین حال در زمینه‌های فنی و گیم‌پلی ضعف‌هایی دارد. در مجموع می‌توان گفت این بازی برای افرادی که علاقه زیادی به داستان‌های قوی دارند، تجربه خوبی خواهد بود. ولی اگر با امید تجربه کردن چیزی شبیه به قسمت اول مافیا یا بازی‌های GTA سراغ این اثر می‌روید، قطعاً ناامید خواهید شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده