علت بروز مشکلات انیمیشن در بازی Mass Effect: Andromeda مشخص شد

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
مطالعه 4 دقیقه
Mass Effect: Andromeda
به نظر می‌رسد علت احتمالی مشکلات عجیب انیمیشن‌های بازی Mass Effect: Andromeda مشخص شده است.
تبلیغات

بلافاصله پس از انتشار بازی Mass Effect: Andromeda، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به کیفیت انیمیشن‌های بازی معطوف شد؛ بخشی از بازی که مشکلات فراوانی به خصوص در حالت چهره و گفتگوها دارد.

امروز، جاناتان کوپر، انیماتور ارشد بازی Mass Effect 2 که در حال حاضر در استودیو ناتی داگ فعالیت می‌کند و طراحی انیمیشن‌های زیبای بازی Uncharted 4: A Thief’s End را برعهده داشت، به توییتر آمده تا در مورد علت احتمالی بروز این مشکلات صحبت کند.

در ادامه سخنان وی در این مورد را می‌خوانیم:

در مجموع، با توجه به سخنان کوپر، انیمیت کردن یک بازی نقش آفرینی یک مسئولیت سنگین بوده و نیازمند کار فراوانی نسبت به بازی‌های خطی است. علت این است که انتخاب بازیکن روی تعداد سکانس‌های انیمیشن نیازمند به تولید، تاثیر فراوانی دارد. در نتیجه، سکانس‌های انیمیشن دیالوگ‌هایی که اهمیت فراوانی ندارند یا احتمال به وقوع پیوستن آن‌ها کم است، توسط یک الگوریتم تولید می‌شوند.

احتمالا، تیم سازنده بازی Mass Effect: Andromeda از الگوریتمی با کیفیت پایه پایینتر استفاده کرده و تصمیم گرفته است تمامی سکانس‌های بازی را با دست اصلاح کند، اما با توجه به محدودیت زمانی، تیم موفق به انجام اینکار نشده است.

با توجه به بروز این مشکلات، اثر مثبتی که این اشتباه در طولانی مدت به دنبال خواهد داشت این است که دانش مخاطبین افزایش پیدا می‌کند و سازندگان بازی‌های AAA ممکن است که دیگر نتوانند کیفیت انمیشن‌های بازی را از عمد کم کنند.

مسلما مشاهده افزایش کیفیت بازی‌های آینده به واسطه خراب کاری بازی آندرومدا جالب خواهد بود. با این وجود تجربه بازی همچنان لذت بخش بوده و می‌توانید بررسی بازی را به زودی در زومجی بخوانید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات