نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Resident Evil: Code Veronica برای پلی استیشن 4 رده بندی سنی شد

اخیرا بازی Resident Evil: Code Veronica برای پلی‌استیشن 4 رده‌بندی سنی شده است. 

سری رزیدنت اویل جزو محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سری بازی‌های تاریخ است که جدیدترین نسخه آن یعنی Resident Evil 7 چندی پیش عرضه شد. کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی‌ها، از مدت‌ها پیش نسخه ریمستر و بازسازی‌شده بازی‌های قدیمی این سری را برای کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌کند تا طرفداران قدیمی تجدید خاطره‌ای با این بازی‌ها کرده و کاربران جدید هم بتوانند با بازی‌های قدیمی این مجموعه آشنا شوند. 

پیش از این نسخه‌های ریمستر Resident Evil 1 و Resident Evil Zero منتشر شده است و بازسازی Resident Evil 2 نیز در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ستاد رده‌بندی سنی بازی‌های آلمان بازی Resident Evil: Code Veronica را برای پلی‌استیشن 4 رده‌بندی کرده است و بر اساس آن، شاید کپکام در حال ساخت یک نسخه ریمستر یا بازسازی‌شده از این بازی قدیمی برای کنسول‌های نسل جدید باشد. 

بازی Resident Evil: Code Veronica اولین بار در سال ۲۰۰۰ برای کنسول دریم‌کست عرضه شد و نسخه‌های پلی‌استیشن 2 و گیم‌کیوب این بازی نیز به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ منتشر شدند. این نسخه از رزیدنت اویل همچنین در سال ۲۰۱۱ و با نام  Resident Evil: Code Veronica X HD برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 نیز عرضه شد. 

از آنجایی که Code Veronica یکی از نسخه‌های بسیار خوش‌ساخت سری رزیدنت اویل است، قطعا عرضه آن برای پلتفرم‌های فعلی با استقبال خوب کاربران همراه خواهد شد. البته تا زمانی که کپکام رسما اطلاعاتی در این مورد منتشر نکرده، همه چیز در حد شایعه باقی می‌ماند. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده