// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

شخصیت اوریسا در دسترس تمامی بازیکنان بازی Overwatch قرار گرفت

بالاخره شخصیت اوریسا به صورت رسمی در دسترس تمامی بازیکنان بازی Overwatch بر روی پی‌سی و کنسول‌ها قرار گرفت.

چند هفته‌ای است که شخصیت اوریسا بازی Overwatch، در دسترس بازیکنان سرورهای آزمایشی بازی بر روی پی‌سی قرار گرفته بود تا کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، بتواند از طریق بازخوردهای کاربران، تغییرات مورد نظر را برای حفظ تعادل قهرمان اوریسا، بر روی این شخصیت اعمال کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی جدید بازی Overwatch منتشر شده است که در جریان آن، قهرمان اوریسا به صورت رسمی در دسترس تمامی بازیکنان رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفته است و علاقه‌مندان به این شخصیت، می‌توانند پس از بروزرسانی کردن بازی خود، به تجربه با اوریسا بپردازند.

بروزرسانی مورد نظر صرفا برای اضافه کردن شخصیت اوریسا نیست و در کنار آن تغییراتی بر روی سایر قهرمان‌ها نیز اعمال شده است تا بیش از پیش به تعادل مورد نظر برسند. نکته جالب این قضیه اینجاست که کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که شخصیت اوریسا تا هفته آینده برای انتخاب در حالت رقابتی بازی غیرفعال است تا بازیکنان با بازی کردن در سایر حالت‌ها، ابتدا نحوه بازی با اوریسا را یاد گرفته و سپس وارد حالت رقابتی بازی بشوند.

از میان تغییرات اعمال شده بر روی سایر قهرمان‌های بازی می‌توان به تغییرات اعمال شده بر روی جانکرت اشاره کرد. از این‌ پس مواد منفجره جانکرت نمی‌تواند به خودش آسیبی را وارد کند. این در حالی است که در گذشته اگر از مواد منفجره وی در نزدیکی خودتان استفاده می‌کردید، آسیب دیده و نوار سلامت شما کم می‌شد.

همچنین میزان آسیب رسانی شخصیت آنا نیز نسبت به گذشته کم شده است. از این‌ پس میزان آسیب رسانی شخصیت آنا برای هر شلیک ۶۰ خواهد بود. در گذشته شخصیت بسشن (Bastion) زمانی که در حالت تانک یا Sentry قرار می‌گرفت، ۳۵ درصد کمتر از حالت معمول خود آسیب می‌دید. حال پس از این بروزرسانی میزان آسیب دیدن شخصیت بسشن در دو حالت ذکر شده، به ۲۰ درصد رسیده است (جالب اینجاست که این تغییر فقط مختص به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است).

در آخر در کنار این تغییرات، تیم سازنده بعضی از باگ‌های بازی و مشکلات مربوط به هوش مصنوعی را نیز بهبود بخشیده است، مخصوصا در بخش بازی‌های شخصی سازی شده و Game Browser بازی که یکی از این باگ‌ها اسپاون شدن بازیکنان در پایگاه دشمن بود!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده