// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲

ماد Red Dead Redemption V برای بازی GTA V معرفی شد

به تازگی ماد Red Dead Redemption V معرفی شده که قرار است جهان این اثر را وارد بازی Grand Theft Auto V کند.

در جدیدترین اخبار بازی، گروهی از طرفداران به رهبری کاربری به نام Mr. Leisurewear مادی را با نام Red Dead Redemption V را معرفی کرده‌اند که قرار است جهان این بازی را همراه با برخی محتوای دیگر در اختیار دارندگان نسخه پی‌سی بازی Grand Theft Auto V قرار دهند. این ماد در طی پستی در فروم GTA معرفی شد:

خوشحالیم که بعد از دو سال کار تحت رهبری Mr. Leisurewear در نهایت این ماد را معرفی کنیم. اطلاعات و تصاویر بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

در حال حاضر تیم در حال کار و خلق نقشه، جلوه‌های بصری، بافت‌ها و چرخه روز و شب بازی هستند. در حال حاضر اعضای تیم نقشه‌های بیشتری را برای این ماد که Red Dead Redemption V نام‌گذاری شده در نظر دارند و قصد دارند تا المان‌های بیشتری را از نسخه ایکس‌باکس 360 این اثر در ماد خود بگنجانند. از سویی این گروه نیاز به یکسری کمک دارند:

ما در حال حاضر نیاز به برنامه سازی داریم که بتواند به تیم در نحوه مهندسی فرمت فایل‌‌ها کمک کند. در کنار این مورد ما نیاز به شخصی داریم که بتواند برخی از المان‌ها بازی رد دد ردمپشن را به شکل مناسبی برای بازی Grand Theft Auto V از دوباره خلق کند و همچنین بتواند مینی گیم‌ها و ویژگی Dead Eye را به بازی وارد کند.   

طبق اعلام تیم سازنده این ماد در GTA Online قابل دسترس نخواهد بود. 

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی سازندگان نسخه بتا این ماد قرار است در تابستان امسال در دسترس قرار گیرد. مطمئنا گیمران می‌توانند تا زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 به انجام GTA V با حس و حال غرب وحشی بپردازند!


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده