نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

آپدیت 1.10 بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

گوریلا گیمز آپدیت 1.10 بازی Horizon Zero Dawn را منتشر کرده است که یک سری از مشکلات آن را رفع می‌کند. 

بازی Horizon Zero Dawn چندی پیش به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و امتیاز‌های فوق‌العاده‌ای نیز کسب کرد؛ امتیاز‌هایی که نتیجه آن‌ها فروش بسیار عالی بازی بود. با این حال این بازی یک سری باگ‌های جزئی نیز داشت که سازندگان آن در استودیو گوریلا گیمز، سعی دارند با انتشار آپدیت‌هایی، این مشکلات را نیز رفع کرده و بازی را به اثری بی‌نقص تبدیل کنند. 

در جدیدترین اخبار بازی، گوریلا گیمز از انتشار آپدیت 1.10 بازی خبر داده است؛ آپدیتی که یک سری ویژگی‌های جدید به بازی اضافه کرده و برخی مشکلات آن را رفع می‌کند. یکی از ویژگی‌های جدیدی که با این آپدیت به بازی اضافه می‌شود، امکان خرید همزمان چند آیتم از فروشنده‌ها با نگه داشتن کلید «X» است. به علاوه شما می‌توانید عملکرد آنالوگ راست در محور افقی (محور X) را از تنظیمات برعکس کنید. 

آپدیت 1.10 بازی همچنین هوش مصنوعی موجودات رباتیک و انسان‌ها را بهبود می‌بخشد و تغییرات جزئی نیز در میزان پراکندگی آیتم‌ها اعمال می‌کند. البته گوریلا گیمز اطلاعات دقیقی درباره این موارد ارائه نکرد. 

اما یکی از مهم‌ترین تغییرات آپدیت 1.10 بازی، رفع مشکلاتی است که باعث می‌شدند گیمر‌ها نتوانند بازی را ادامه دهند. برای مثال ممکن بود که پس از تمام کردن مرحله  The Face of Extinction، نتوانید بازی را ادامه دهید و در منطقه‌ای گیر کنید که این مشکل و موارد مشابه در آپدیت جدید رفع شده‌اند. 

شما می‌توانید لیست کاملی از تغییرات آپدیت جدید را در سایت منبع خبر مطالعه کنید. البته توجه داشته باشید که برخی جزییات آپدیت ممکن است باعث لو رفتن داستان بازی شوند. همچنین گوریلا گیمز اعلام کرده که پس از ارتقا بازی به نسخه 1.10، ممکن است یک مشکل برای‌تان به وجود بیاید و بتوانید پوشش‌ها و سلاح‌هایی را که پیش از این خریداری کرده‌اید، دوباره خریداری کنید. سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که به زودی این مشکل را رفع خواهند کرد. 

بازی Horizon Zero Dawn در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Horizon Zero Dawn از آن دست آثاری است که آن را تحسین خواهید کرد. این بازی یک ریسک بزرگ بود که موفقیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما استودیو گوریلا گیمز به خوبی نشان داد که مهم نیست یک بازی با اصل نسب باشد یا یک بازی جدید، مهم این است که ریسک را بپذیرید و روی تمامی عناصر بازی به بهترین شکل ممکن کار کنید. در نهایت نتیجه چیزی خواهد شد که بازیکنان عاشقش شوند. Horizon Zero Dawn شما را عاشق خود خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده