// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

۲۲ درصد از بازیکنان Overwatch بر روی پی سی از پردازنده‌ های گرافیکی مجتمع استفاده می‌ کنند

بر اساس گفته‌های کمپانی بلیزارد، ۲۲ درصد از بازیکنان بازی Overwatch بر روی پی‌سی از پردازنده‌های گرافیکی مجتمع استفاده می‌کنند.

کمپانی بلیزارد، ناشر بازی Overwatch، همیشه به ساخت بازی‌های بهینه معروف است. بازی‌های این کمپانی معمولا بر روی سخت افزارهای متوسط و معمولی نیز بهترین بازده را ارائه می‌دهد و بازی Overwatch از این قاعده مستثنی نیست. در واقع این بازی به نحوی ساخته شده است که عملکرد خوبی را بر روی چیپست‌های مجتمع و پردازنده‌های گرافیکی و CPUهای پایین‌رده از خود نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که ۲۲ درصد از بازیکنان بازی Overwatch بر روی رایانه‌های شخصی، از پردازنده‌های گرافیکی مجتمع استفاده می‌کنند. در واقع این بازیکنان کسانی هستند که از نوت بوک‌ها و اولترابوک‌ها استفاده می‌کنند که معمولا سخت افزار بالایی را در اختیار ندارند و حتی حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌های امروزی را جوابگو نیستند.

در همین راستا رایان گرین، مهندس ارشد بخش نرم‌افزار بلیزارد، اعلام کرده است که هدف تیم سازنده در ساخت بازی Overwatch این بوده است که در بهترین حالت (سیستم پیشنهادی بازی) به نرخ فریم ۶۰ و در کمترین حالت (حداقل سیستم مورد نیاز بازی) به نرخ فریم ۳۰ برسند. بلیزارد توانست با هیجان‌زده کردن تیم سازنده در مورد پایین‌ترین سیستم مورد نیاز بازی به این دستاورد برسد.

رایان گرین در این باره می‌گوید:

در ابتدا هیچ کدام از اعضا در مورد این موضوع هیجان‌زده نبودند ولی وقتی وارد این قضیه شدیم، همگی به آن علاقه‌مند شدند. ما بخش آزمایشگاهی خود را برای تست عملکرد بازی با سیستم‌هایی با سخت افزارهای متفاوت آماده سازی کردیم و به آزمایش کردن پرداختیم. دلیل این کار هم این بود که قطعا بازیکنان زیادی را در اختیار خواهیم داشت که از طریق سخت افزارهای متفاوتی به بازی کردن پرداخته و هیجان‌زده خواهند شد از اینکه این بازی چگونه بر روی سیستم آن‌ها اجرا می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده