// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Outlast 2 در استرالیا ممنوع شد

بازی Outlast 2 بدلیل خشونت، جرم و جنایت و سایر موارد مشابه در استرالیا ممنوع شد.

کمتر از دو ماه دیگر بازی ترسناک Outlast 2 روانه بازار می‌شود و می‌توان گفت که تمامی علاقه‌مندان سبک ترس، مشتاقانه منتظر عرضه شدن این بازی هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا بازی Outlast 2 بدلیل پرداختن بیش از حد به جرم و جنایت، خشونت‌، نشان دادن استفاده از مواد مخدر و اعتیاد در استرالیا ممنوع شده است.

به واسطه عرضه دموی قابل بازی Outlast 2 در سپتامبر ۲۰۱۶، اطلاعاتی منتشر شد از دنیای بازی و خشونت‌هایی که به دنبال دارد و در همین راستا هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا امروز اعلام کرد این بازی ممنوع خواهد شد. هیئت رده‌بندی سنی استرالیا در مورد این موضوع می‌گوید:

به دلیل به تصویر کشیدن صریح خشونت، استفاده از مواد مخدر و اعتیاد، جرم و جنایت، ظلم و ستم که انجام این کار‌ها دور از مسائل انسانی است، تصمیم بر این شد که این بازی را دسته بندی نکنیم.

در ادامه این هیئت اعلام کرده است که اگر بازی، دارای خشونت‌های ذکر شده به این شدت نبود، رده‌بندی سنی +۱۸ سال را از آن خود می‌کرد و با این وجود نمی‌توانند این بازی را در رده‌ سنی بزرگسال دسته‌ بندی کنند. همچنین این هیئت در جریان یک بیانیه به صورت جدا اعلام کرد:

تا سال ۲۰۱۳ میلادی، بالاترین درجه سنی که برای بازی‌ها در استرالیا در نظر گرفته شده بود، MA15+ که این درجه سنی بدین معناست که بازی‌هایی با محتویات نامناسب برای افراد زیر ۱۵ سال، دسته بندی نمی‌شدند. از طرفی در ماه جولای سال ۲۰۱۱ با تمام تلاش‌های خود با دولت و سایر مراکز مربوطه، تصمیم گرفتیم رده‌بندی سنی R18+ را برای بازی‌ها لحاظ کنیم. البته با اینحال فاکتورهای مشخصی برای این ریت سنی وجود دارد.

این تصمیم هم برای این گرفته شد که تا به آن زمان خیلی از بازی‌ها نظیر بازی Fallout 3 در سال ۲۰۰۸ در استرالیا ممنوع شده بودند و تیم سازنده مجبور شد نام ماده مخدر Med-X را در تمامی نسخه‌های بازی تغییر دهد. از دیگر بازی‌های ممنوع شده در استرالیا می‌توان به بازی Hotline Miami 2: Wrong Number، بازی Hatred و بازی South Park: The Stick of Truth (البته بعدا تغییراتی در این بازی داده شد) اشاره کرد.

بازی Outlast 2 در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۵ آوریل) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده