// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ انتشار بازی PaRappa The Rapper Remastered مشخص شد

امروز سونی تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی کلاسیک و موردانتظار PaRappa The Rapper را اعلام کرد.

در مراسم Playstation Experience سال ۲۰۱۶ بود که بازی PaRappa The Rapper Remastered به صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی به صورت رسمی اعلام کرد که این اثر در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ عرضه خواهد شد.

نسخه اصلی بازی PaRappa The Rapper در سال ۱۹۹۶ برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شده بود. حال پس از بیست سال شاهد عرضه یک نسخه ریمستر از این اثر کلاسیک و تحسین شده در سبک ریتمیک هستیم که شامل جزئیات گرافیکی بهبود یافته، موسیقی‌های با کیفیت بالاتر، پشتیبانی از تروفی و کنترل‌های بهتر می‌شود.

سازندگان در توضیحات رسمی نسخه ریمستر این بازی آورده‌اند:

گرافیک بهبودیافته برای گیمران امروزی: قدرت بالای کنسول پلی‌استیشن 4 سبب شده تا این بار با جزئیات بهبودیافته در بخش گرافیک همراه باشیم. از سویی دیگر این بار بازی از نسبت تصویر ۱۶:۹ پشتیبانی و کیفیت خروجی 4K و 1080p خواهد داشت.

موسیقی‌هایی با کیفیت به مراتب بالاتر: کیفیت قطعات موسیقی به مراتب بهبود یافته تا این بار گیمران از شنیدن آن‌ها لذت به مراتب بیشتری ببرند.

گیم‌پلی اعتیاد آور: ‌پایه‌ گیم‌پلی این اثر براساس زمان بندی و فشردن صحیح دکمه‌ها در موقعیت‌های تعیین شده است.

جلوه‌های بصری منحصر به فرد: ترکیب تکنیک‌های انیمیشنی در کنار شخصیت‌های بامزه جلوه‌های بصری منحصر به فردی را به وجود آورده است. 

استفاده بهینه از ویژگی‌های نوین کنترلر دوال شاک 4

استودیو ژاپن سونی وظیفه ساخت نسخه ریمستر این اثر را بر عهده داشته و هم‌اکنون تا زمان محدودی می‌توانید بازی PaRappa The Rapper Remastered را با بیست درصد تخفیف و با قیمت ۱۱.۹۹ دلار خریداری کنید در غیر این صورت برای انجام آن باید ۱۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده