// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹

بازی های پلی استیشن 4 به سرویس Playstation Now اضافه خواهند شد

کمپانی سونی اعلام کرده است که بزودی بازی‌های پلی‌استیشن 4 به سرویس Playstation Now اضافه خواهند شد.

کمپانی سونی مدتی پیش سرویس Playstation Now را با هدف فراهم کردن زمینه دسترسی کار‌بران به بازی‌های پلتفرم نسل هفتم این کمپانی یعنی کنسول پلی‌استیشن 3 از طریق رایانش ابری و در قبال پرداخت هزینه ما‌هیانه، معرفی کرد. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، بزودی بازی‌های پلی‌استیشن 4 نیز به سرویس مذکور اضافه خواهند شد.

نکته جالب‌توجه در خصوص اضافه شدن بازی‌های کنسول نسل هشتم سونی به سرویس پلی‌استیشن ناو این است که کار‌بران برای تجربه این دسته از بازی‌ها نیازی به اشتراک پریمیوم نداشته و با اشتراک استاندارد نیز این عمل امکان‌پذیر است. همچنین در هنگام نگارش این متن هیچ خبر‌ی از افزایش حق اشتراک سرویس مذکور (۲۰ دلار به ازای یک ماه و ۴۵ دلار به ازای سه ماه) منتشر نشده است.

کمپانی سونی تا‌کنون بازی‌های پلی‌استیشن 4 سرویس پلی‌استیشن ناو را اعلام نکرده است. با این‌حال بعید به نظر می‌رسد که بازی‌های جدیدی از جمله Horizon Zero Dawn در دسترس کار‌بران این سرویس قرار بگیرد و در عوض بازی‌های که در سال‌های گذشته منتشر شده، به سرویس مذکور اضافه شوند. پیش از آنکه تمامی اعضای سرویس پلی‌استیشن ناو قادر به تجربه‌ بازی‌های پلی‌استیشن 4 باشند، کمپانی سونی یک «تست خصوصی» در «هفته‌های آینده» انجام خواهد داد که تعدادی از کار‌بران منتخب در آن شرکت خواهند داشت. در صورت انتخاب به کاربران برگزیده از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدتی پیش کمپانی سونی اعلام که پشتیبانی سرویس پلی‌استیشن ناو از پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا، PlayStation TV، تلویزیون‌های سونی براویا، پخش‌کننده‌های بلوری سونی و تمامی تلویزیون‌های سامسونگ متوقف و در نتیجه این سرویس تنها بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود. کمپانی سونی در این رابطه گفته است:

ما تصمیم گرفتیم که تمرکز و منابع خود را بر روی پلتفرم‌های ویندوز و پلی‌استیشن 4 قرار دهیم تا تجربه کاربری آن‌ها را توسعه داده و بهبود ببخشیم. این اقدام باعث می‌شود که بتوانیم سرویس پلی‌استیشن ناو را بیش از پیش تقویت کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده