نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

سازنده Destiny پس از عرضه نسخه دوم هم از این بازی پشتیبانی می‌کند

استودیوی سازنده‌ی Destiny اطمینان داده که پشتیبانی از این بازی را پس از انتشار دنباله‌ی آن هم ادامه دهد.

یکی از آثاری که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود بازی Destiny 2 است و از این‌رو باید انتظار داشته باشیم که در اخبار بازی از آن بیشتر بشنویم. این‌بار استودیو بانجی (Bungie)، سازنده‌ی بازی، درباره‌ی انتشار دنباله‌ی Destiny و تأثیر آن روی نسخه‌ی اول این سری صحبت کرده است.

دیوید داگه (David Dague)، مدیر انجمن‌های بانجی، به‌تازگی گفت‌وگویی با وب‌سایت IGN داشت و طی آن درباره‌ی وضعیت بازی Destiny پس از انتشار نسخه‌ی دوم آن صحبت کرد. او گفت:

برنامه‌ی ما این است که تا زمانی [معقول و] قابل پیش‌بینی به پشتیبانی از Destiny 1 ادامه دهیم… Destiny 1 همچنان در دسترس خواهد بود؛ بنابراین اگر کسی بخواهد یادی از گذشته‌ها کند و دوباره به علایق‌اش در Destiny سر بزند، می‌تواند این کار را انجام دهد.

هنوز مشخص نیست که پشتیبانی بانجی دقیقاً چه مواردی را شامل می‌شود. آخرین بروزرسانی Destiny، با نام Age of Triumph، به‌تازگی رونمایی شده و آن‌هایی که می‌خواهند در آینده هم با کاراکترهای فعلی‌شان به ماجراجویی در بازی ادامه دهند، با محدودیت‌هایی همچنان قادر به این کار خواهند بود.

تا جایی که می‌دانیم، شخصیت‌های Destiny را می‌توان به نسخه‌ی دوم منتقل کرد؛ اما سطح کاراکترها و آیتم‌های بازیکن قابل انتقال به Destiny 2 نیست. البته از دیدگاه داگه این ارتباط بازیکنان با کاراکترهای‌شان است که اهمیت دارد و آیتم‌ها در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند. به‌گفته‌ی او:

موردی که در موردش صحبت کردیم به وابستگی هر فرد به کاراکترش مربوط می‌شود. این‌ها (ویژگی‌های شخصیت‌ها) اساساً اجزایی احساسی از محتویاتی هستند که من [و شما] به کاراکترمان اختصاص داده‌ایم و آن‌ها (آیتم‌ها) مواردی‌اند که وجودشان به نسخه‌های آینده‌ی Destiny بستگی دارد. ممکن است که من [الان] سلاح‌های Exotic موردعلاقه‌ام را در اختیار داشته باشم؛ اما طی این سه سال، اوضاع کاملاً تغییر کرده است. [بانجی] همیشه بازیکنان را دعوت می‌کند تا درباره‌ی ارتباط‌شان [با شخصیت‌های درون بازی] و [راه‌های] افزایش دادن جذابیت این رابطه در گذر زمان، فکر کنند؛ چرا که همواره جنبه‌ی تازه‌ای از دگرگونی، یادگیری و مسلط شدن وجود دارد که [جنس] این ارتباط را [از نو] تعریف می‌کند.

بازی Destiny 2

مدیر انجمن‌های بانجی سپس خاطرنشان کرد که این استودیو همچنان روی آن دسته از جنبه‌های مجموعه که به‌نظرش بزرگترین نقاط قوت آن خواهند بود، کار خواهد کرد. او گفت:

دستینی همیشه با محوریت [محتوای] جدید و جدیدتر [گام بر داشته است]. این همان موردی است که مخاطبان را [پای بازی] نگه داشته و همان چیزی بوده که شور و شوق مردم را حفظ کرده است… موردی که هرکدام از بازیکنان Destiny باید به خاطر داشته باشند این است که دنیای Destiny [مرتبا] دگرگون می‌شود. جهان Destiny همیشه تغییر خواهد کرد. شخصاً می‌خواهم نظاره‌گر این باشم که بانجی [در آینده هم] این راه را دنبال می‌کند و به‌جای اینکه از بازیکنان بخواهد تا Gjallarhorn خود را طی ۱۰ سال آینده دوباره و دوباره و دوباره ارتقا دهند، به الهام بخشیدن، شگفت‌زده کردن و به چالش کشیدن ادامه می‌دهد.

داگه سپس خطاب به کاربرانی که از سازوکار انتقال شخصیت‌ها راضی نیستند گفت:

کسانی که احساس می‌کنند فریب داده شده یا به آن‌ها دروغ گفته شده است… می‌خواهم به آن‌ها بگویم که رؤیای Destiny همیشه این بوده تا ماجراجویی بزرگی باشد که [جنبه‌های مختلف‌اش] خودشان را طی ۱۰ سال آینده آشکار می‌کنند و ما می‌خواهیم بازیکنان را در این بازه علاقه‌مند نگه داریم. ما می‌خواهیم به بازیکنان فرصت‌های تازه‌ای برای تجربه کردن بدهیم و مهم‌تر از همه‌ی این‌ها حقیقتی است که ما در بانجی برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده