// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

اولین تصاویر بازی Guardians of Galaxy: The Telltale Series منتشر شد

تل‌تیل گیمز اولین تصاویر از بازی Guardians Of The Galaxy را منتشر کرد.

آذر ماه سال جاری و در خلال مراسم The Game Awards 2016، استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده و ناشری بازی‌های اپیزودیک تحسین‌شده The Walking Dead و The Wolf Among Us، در اقدامی بازی جدید خود که بر‌پایه مجموعه نگهبا‌نا‌ن کهکشان است، با نام Guardians of the Galaxy: The Telltale Series را معرفی کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اول تصاویری این بازی را منتشر کرده است.

با این‌ وجود که زمان دقیق عرضه بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series، محصول مشترک تل‌تیل گیمز و مارول اینترتینمنت، اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که همزمان با فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy Vol. 2 و در ماه می در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. تصاویر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

کوین برنر، مدیر‌عامل تل‌تیل گیمز در بیانیه‌ای در رابطه با بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series چنین گفته است:

تر‌کیب المان‌های طنز، احساسات و کار گروهی با ما‌جرا‌جویی علمی‌-‌تخیلی و اکشن «نگهبانان»، فضایی بسیار لذت‌بخش برای کاوش بوجود می‌آورند که نشانی از سبک منحصر‌به‌فرد تل‌تیل در زمینه روایت داستان‌های تعاملی است. در بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series بازیکنان در قالب شخصیت‌های مختلف بازی را تجربه کرده و کنترل قهرمانان عضو گروه «نگهبانان کهکشان» را در ماجرا‌جویی‌هایشان در کهکشان‌ها را بر‌عهده خواهند داشت. ما همواره به همکاری با شر‌کای خلاق و ماهر در روایت داستان در حوزه سر‌گرمی افتخار می‌کنیم و به‌واسطه همکاری با کمپانی مارول در بازی مذکور، بسیار هیجان‌زده‌ایم که محصول خود را در سال ۲۰۱۷ منتشر کنیم.

علاوه بر تصاویر مذکور، استودیو تل‌تیل گیمز لیست صدا‌پیشگان شخصیت‌های اصلی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series را اعلام کرده که به شرح زیر است:

  • اسکات پورتر (بازیگر سریال تلویزیونی Friday Night Lights) - در نقش استار لرد
  • امیلی اوبرایان (صدا‌پیشه شخصیت ارین در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor) - در نقش گامورا
  • نولان نورث (صدا‌پیشه شخصیت نیتن دریک در مجموعه Uncharted) - در نقش راکت
  • برندون پائول الز (از صدا‌پیشه‌های بازی Watch Dogs) - در نقش درکس
  • آدام هرینگتون (صدا‌پیشه شخصیت بیگبی ولف در بازی The Wolf Among Us) - در نقش گروت

بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series شامل پنج اپیزود بوده و بر روی کنسول‌ها، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه استودیو Eidos Montréal با تل‌تیل گیمز در ساخت بازی مذکور همکاری می‌کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده