نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Mass Effect 4 دارای بخش چندنفره خواهد بود

اگرچه بازی Mass Effect 4 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما تا به حال اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده است. در همین راستا مدیرتولید Mass Effect 4  امروز اعلام کرد در این بازی بخش چندنفره هم وجود خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی اِلِکترونیک آرتز در حال حاضر مشغول استخدام افراد جدید برای تولید بخش آنلاین این بازی است. کریس واین، مدیرتولید Mass Effect 4 در این رابطه گفت:
اوضاع جدی شده است و من هم به یک برنامه‌ریز خوب برای تولید بخش آنلاین نسخه‌ی بعدی Mass Effect احتیاج دارم.
هنوز مشخص نیست بخش آنلاین و چندنفره بازی به چه شکل خواهد بود، اما بخش چندنفره Mass Effect 3 به خوبی مورد توجه طرفداران این بازی قرار گرفت. Dragon Age: Inquisition، جدیدترین بازی بایووِر هم دارای بخش چندنفره است، اما هنوز اطلاعاتی در رابطه با بازخورد آن توسط طرفداران منتشر نشده است. Mass Effect 4 نام نسخه‌ی بعدی سری Mass Effect نیست، اما تا زمان معرفی رسمی بازی و مشخص شدن نام آن از Mass Effect 4 استفاده می‌کنیم. آرِین فِلین، مدیر ارشد بایووِر طی هفته‌ی های اخیر گفت Mass Effect 4 به هویت‌های اصلی این سری وفادار خواهد بود:
نسخه‌ی بعدی Mass Effect حتی بیش‌تر از Dragon Age باید به هویت اصلی خود پایدار باشد. اگر به Mako (وسیله‌ی نقلیه‌ی بازی که با آن می‌توانید به کاوش بپردازید) و نمونه‌های آزمایشی آن نگاه کنید، ما آن را از Mass Effect 1 به نسخه‌ی جدید آوردیم و احساس می‌کنیم با آن می‌توانیم کارهای بهتری را نسبت به گذشته انجام دهیم و گیم‌پلی بازی را بهتر از گذشته کنیم. این مسئله هیچ ارتباطی به Dragon Age ندارد. کنارگذاشتن ساخت نسخه‌‌های نسل قبلی Mass Effect 4 نسبت به Dragon Age: Inquisition که برای کنسول‌های نسل قبلی هم منتشر شد، در روند کلی بازی تاثیر بسزایی بیشتری گذاشته است.
منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده