نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

کمپین کیک استار The Banner Saga 3 با کسب ۴۱۶ هزار دلار به پایان رسید

بازی The Banner Saga 3 موفق شد در کمپین کیک استارترش تقریبا دو برابر بودجه مد نظر سازندگان را کسب کند.

کمپین کیک استارتر بازی The Banner Saga 3 چندی پیش آغاز شده بود و این بازی فقط به ۶ روز زمان نیاز داشت تا بتواند بودجه ۲۰۰ هزار دلاری مد نظر سازندگانش را کسب کند. با این حال این کمپین تا دیروز ادامه داشت و در نهایت با کسب ۴۱۶ هزار و ۹۸۶ دلار به پایان رسید. در طول این کمپین در مجموع هشت هزار و ۸۶ نفر از بازی حمایت کردند. البته استودیو استویک، سازنده بازی، از ابتدا هم قصد نداشت تا تمام بودجه ساخت بازی را از طریق کیک استارتر تامین کند و بخشی از هزینه ساخت بازی نیز از دارایی‌های خود این استودیو تامین می‌شود.

به هر حال The Banner Saga 3 موفق شد در کیک استارتر بیش تقریبا دو برابر نیاز خود بودجه کسب کند و از این رو سازندگان بودجه لازم برای چهار مورد از اهداف جانبی خودشان را نیز به دست آورده‌اند. در نتیجه شاهد اضافه شدن یک Dredge قابل بازی و همچنین شخصیت اوبین خواهیم بود و دو حالت Survival و Eternal Arena نیز در بازی وجود خواهند داشت که در ابتدا برنامه‌ای برای گنجاندن آن‌ها در بازی نبود ولی بودجه اضافی این امر را میسر کرده است.

جان واتسون، بنیان‌گذار استودیو استویک، پس از موفقیت بازی The Banner Saga 3 در کیک استارتر بیانیه‌ای منتشر کرد که به شرح زیر است:

پشتیبانی و حمایت طرفداران و مردم از ما بسیار عالی بود و ما از اینکه می‌بینیم در سراسر جهان افرادی هستند که از ما حمایت می‌کنند، بسیار خوشحال هستیم. ما از بودجه اضافی که کسب کرده‌ایم، برای گسترش هر چه بیش‌تر بازی و بهتر کردن کیفیت آن استفاده خواهیم کرد تا اثری لایق طرفداران‌مان را تقدیم آن‌ها کنیم.

The Banner Saga 3 آخرین نسخه از سه‌گانه The Banner Saga است و مانند نسخه‌های پیشین، گیمر در این بازی در نقش وایکینگ‌هایی وارد یک ماجراجویی عظیم خواهد شد و در نبرد‌های تاکتیکی شرکت خواهد کرد. محیط‌های این بازی نیز با دست طراحی شده‌اند و از حیث هنری با بازی زیبایی روبرو خواهیم بود. بازی The Banner Saga 3 در ماه دسامبر ۲۰۱۸ برای پی‌سی عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده