Rise of the Tomb Raider تنها به مناطق برفی و یخی محدود نمیشود
برایان هورتون
، کارگردان Rise of the Tomb Raider در رابطه با محیطهای این بازی گفت:
بیرون از مناطق سردسیر سیبری محیطهای خشک و کویری دیگری هم وجود دارد. محیطهای بازی تنها به مناطق برفی و یخی محدود نمیشود و در حال حاضر هم نمیتوانم وارد جزئیات بیشتری شوم، اما آب و هوا و دمای متفاوت برای تنوع آب و هوایی بازی بسیار مهم و حیاتی است.
کریستای داینامیک به تکنولوژی اختصاصی خود برای تولید برفهای بازی افتخار میکند. لارا برای عبور از مناطقی که با برف سنگین مواجه شدند باید از ابزار خود استفاده کنند. حیوانات روی برفهای ردپای خود را به جای میگذارند و لارا برای یافتن محل اقامت آنها میتواند از این ردپاها استفاده کند. با این حال اگر هوا برفی باشد، پس از مدتی این ردها توسط برف پوشانده میشوند. Rise of the Tomb Raider شما را در نقش لاراکرافت که اتفاقات نسخهی قبل در
یاماتای
حسابی حواس وی را پرت کرده، قرار میدهد. در این بازی وی به دنبال راز فناناپذیری در یخبندانهای سیبری است. مبارزهی لارا در این بازی هم با طبیعت ناشناس محیط و هم آسیبهای روحی که در نسخهی قبلی با آنها مواجه شده است.
طوفان، بهمن، گرگ و خرسهای وحشی تنها گوشهای از خطراتی است که لارا باید در سیبری با آنها مقابله کند. اما ماجراجوییهای شما با لارا تنها به مناطق یخی محدود نمیشود، براساس صحبتهای استودیو
کریستال داینامیک
، بازیکنان با لارا به مناطق دیگر جهان مثل صحراهای شنی، جنگل و غارهای زیر آب میروند. وقایع Rise of the Tomb Raider یک سال پس از اتفاقات نسخهی اول رخ میدهد. لارا در یاماتای متوجه راز فناناپذیری در گوشهای از دنیا شد و پس از آن تصمیم به یافتن شهر
کایتژِم
که اعتقاد دارد این راز در آنجا نهفته است گرفته است. Rise of the Tomb Raider که در انحصار زمانی ایکسباکس 360 و ایکسباکس وان است، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. استودیو کریستال داینامیک سازندهی نسخهی ایکسباکس وان بازی و
استودیو نیکسِس سافتور
سازندهی نسخهی ایکسباکس 360 این بازی است.
منبع: VG247