نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

سازنده بازی No Man's Sky پروژه جدیدی به نام Hello Labs معرفی کرد

شان ماری، موسس استودیو هلو گیمز، در خلال جلسه‌اش در همایش GDC اطلاعات جدیدی را از پروژه Hello Labs در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

استودیو هلو گیمز سازنده بازی No Man's Sky پروژه جدیدی تحت عنوان «Hello Labs» را آغاز کرده است که‌ به موجب آن، از دیگر توسعه دهندگان کوچک‌تر بازی‌های ویدیویی که‌ در حال ساخت بازی‌های جدید با استفاده از تکنیک Procedural Generation (متدی است که به وسیله آن به جای استفاده از روش دستی، از الگوریتم‌ها و دستورات از پیش تعیین شده، برای ساخت لایه‌ها، بافت‌ها و مدل‌های سه بعدی استفاده می‌شود) هستند، یا بر جنبه‌های آزمایشی و تجربی این تکنیک متمرکزند، حمایت خواهد کرد.

شان ماری، موسس این استودیو، در جریان جلسه‌اش در کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی (GDC) تحت عنوان «خلق دنیاها با استفاده از ریاضیات» اخبار و اطلاعات جدیدی را از این پروژه در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. هلو گیمز در Hello Labs همزمان یک یا دو پروژه را حمایت خواهد کرد و بودجه مورد نیاز آن‌ها را تامین خواهد کرد و ماری حتی تایید کرده که‌ یکی از این پروژه‌ها هم‌اکنون آغاز شده است.

جزییات بیشتر درباره Hello Labs در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

ماری در خلال صحبت‌هایش در گردهمایی GDC، به طور خلاصه به آنچه که او و همکارانش در این اواخر در استودیو هلو گیمز، در حال انجامش بودند نیز اشاره کرد و گفت که‌ او «مشغول کار بر روی بروزرسانی بعدی بازی No Man's Sky بوده است.» او همچنین دقایقی را به اظهار نظر در مورد بازی بسیار پر سر و صدای این استودیو اختصاص داد و گفت که‌ «No Man's Sky به شکل یک سرگرمی برای من آغاز شد، و به نوعی هنوز هم برای من یک سرگرمی است.»

برای مشاهده بررسی ما از این بازی جاه‌طلبانه فضایی که‌ در زمان عرضه‌اش در سال قبل جنجال‌های فراوانی به وجود آورد، می‌توانید نقد اختصاصی ما از این بازی را در این صفحه مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید نظرات خود را درباره پروژه جدید استودیو هلو گیمز در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده