نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Sniper Ghost Warrior 3 مجددا تاخیر خورد

استودیو سی‌آی گیمز امروز اعلام کرد که بازی Sniper Ghost Warrior 3 مجددا تاخیر خورده است.

بازی Sniper Ghost Warrior 3 تا به امروز چندین بار تاخیر خورده است و آخرین بار قرار بود که در تاریخ ۱۵ فروردین منتشر شود. با این حال سازندگان این بازی در جدیدترین اخبار بازی امروز اعلام کردند که این بازی شوتر مجددا تاخیر خورده و این بار قرار است در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ (۵ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود. سازندگان دلیل این تاخیر را بازخورد‌های گیمر‌ها از نسخه بتا عنوان کرده و گفته‌اند که زمان بیش‌تر باعث خواهد شد تا بازی نهایی کیفیت بهتری داشته باشد.

مارِک تیمینسکی، رییس استودیو سی‌آی گیمز، بیانیه‌ای در مورد تاخیر خوردن بازی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما به شکل خستگی‌ناپذیری در حال کار روی بازی Sniper Ghost Warrior 3 هستیم و سعی می‌کنیم تجربه‌ای کاملا جدید از این بازی را در دنیایی وسیع و جهان‌باز خلق کنیم. تاخیر خوردن بازی مساله‌ای است که هرگز دوست نداریم رخ بدهد. ولی از طرفی هم مطمئن هستیم که این تاخیر باعث خواهد شد تا بتوانیم تغییراتی را روی بازی اعمال کنیم که در نهایت به نفع بازی و گیمر‌ها خواهند بود. از شما بابت صبر و تحمل‌تان تشکر می‌کنیم و مطمئن هستیم که بازی در نهایت ارزش صبر شما را خواهد داشت.

همان‌طور که در متن رییس استودیو سازنده بازی هم ذکر شده بود، Sniper Ghost Warrior 3 برای اولین بار در این مجموعه یک بازی جهان‌باز خواهد بود و شاهد شرایط آب و هوایی متغیر در طول بازی و همچنین چرخه روز و شب خواهیم بود که این موارد روی گیم‌پلی بازی نیز تاثیرگذار هستند. به‌علاوه در این بازی قادر به شخصی‌سازی سلاح‌ها و تجهیزات مختلف خواهید بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده