// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda سه عکس جدید به همراه یک سری اطلاعات از این بازی منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Andromeda، از طریق فرناندو ملو، تهیه کننده این بازی، عکس‌هایی از بخش چند نفره این بازی را در حساب توییتر خود منتشر کرد.

این عکس‌ها نمایان‌گر انتخاب شخصیت‌ها و اطلاعات دیگری نظیر در دسترس بودن شخصیت مونث برای تمامی گونه‌های موجود در بخش چند نفره بازی Mass Effect Andromeda است. همچنین این نسخه همانند بازی Mass Effect 3 شامل یک سری پک می‌شود که با باز کردن آن‌ها آیتم‌های مختلفی را بدست می‌آورید. این پک‌ها با بازی کردن و کسب امتیاز یا خرید با پول واقعی در اختیار شما قرار داده می‌شوند.

در ادامه فرناندو ملو تایید کرد که شخصی سازی Armor شخصیت شما نیز در بخش چند نفره امکان پذیر بوده و می‌توانید رنگ و پترن آن‌ها را تغییر دهید. ولی متاسفانه اعلام شده است که دسترسی به شخصی سازی بر روی چهره شخصیت‌ها نخواهید داشت. در بخش دریافت XP نیز وی تایید کرد که در بخش چند نفره بازی Mass Effect: Andromeda در طول هر مسابقه، هر بازیکن یک XP مخصوص به خود دارا است و در انتهای هر مسابقه یک XP کلی محاسبه می‌شود که به تمامی بازیکنان تیم اهدا خواهد شد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یک فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده