نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

سطح شخصیت و آیتم‌های گیمر در بازی Destiny به Destiny 2 قابل انتقال نیست

بانجی اخیرا اعلام کرده که سطح شخصیت و آیتم‌های گیمر‌ها در بازی Destiny به Destiny 2 قابل انتقال نخواهد بود.

اکتیویژن از مدت‌ها پیش بازی Destiny 2 را تایید و اعلام کرده که این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی، سازنده بازی، اعلام کرده که سطح شخصیت شما در بازی Destiny و آیتم‌های وی به نسخه دوم قابل انتقال نیستند:

دنباله‌های بازی‌ها به معنی آغاز یک ماجراجویی کاملا جدید هستند؛ ماجراجویی‌ای با داستان، محیط، آیتم‌ها و قدرت‌های کاملا جدید. از این رو تصمیم گرفتیم تا سطح (لول) شخصیت‌ها و آیتم‌ها و قدرت‌های گیمر از بازی Destiny به نسخه بعدی بازی قابل انتقال نباشند. البته تمامی این موارد کماکان در Destiny 1 در دسترس باقی خواهند ماند.

با اینکه کارتان در بازی Destiny 2 را با یک کاراکتر تازه‌کار شروع خواهید کرد، ولی چهره و ظاهر شخصیت‌تان در نسخه اول را می‌توانید به نسخه دوم منتقل کنید:

ما می‌دانیم شخصیت‌هایی که در بازی Destiny خلق کرده‌اید برای‌تان ارزشمند هستند. از این رو ما نیز برای این ساخته‌هایتان ارزش قائل خواهیم بود و در صورتی که کاراکتر شما به سطح ۲۰ رسیده و ماموریت Black Garden را نیز انجام داده باشید، تمامی ویژگی‌های ظاهری شخصیت‌تان مثل چهره، کلاس، مدل مو و موارد دیگر به نسخه جدید قابل انتقال خواهند بود.

همچنین کاراکتر‌هایی که به سطح ۲۰ رسیده و مرحله مذکور را پشت سر گذاشته باشند، پاداش‌های دیگری نیز در بازی دریافت خواهند کرد. بانجی در ادامه توضیحاتش در مورد دنباله بازی Destiny نیز گفت:

ما به این نتیجه رسیدیم که اقدامات‌مان برای دنباله بازی بهترین تصمیم‌های ممکن بودند و به ما اجازه خواهند داد تا مواردی را که کاربران از یک دنباله انتظار دارند، در بازی قرار دهیم. ما همه سعی‌مان را خواهیم کرد تا بهترین دنباله ممکن را بسازیم و در آینده اطلاعات بیشتری از این بازی را به شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

البته پیش از اینکه بازی Destiny 2 منتشر شود، بانجی یک رویداد زنده دیگر با اسم Age of Triumph برای نسخه اول بازی برگزار خواهد کرد که قرار است آخرین رویداد این بازی باشد و بنا به گفته بانجی، قرار است یک اختتامیه با شکوه و سرگرم‌کننده برای این بازی باشد. این رویداد اواخر ماه مارس (فروردین) در دسترس قرار خواهد گرفت و پیش از آن بانجی در قالب سه لایو استریم که در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۵ اسفند و ۲ فروردین برگزار خواهند شد، از این رویداد به طور کامل رونمایی خواهد کرد.

بازی Destiny 2 بر اساس شایعه‌ها علاوه بر کنسول‌ها برای پی‌سی نیز منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده