نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1

تاریخ انتشار بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 مشخص شده است.

بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 از چند ماه پیش معرفی شده بود و قرار است اولین بسته الحاقی پولی بازی باشد. استودیو دایس پیش از این اعلام کرده بود که این بسته قرار است در ماه مارس منتشر شود و حال با استناد به تصویری که منتشر شده، این بسته از تاریخ ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) برای افرادی که Premium Pass بازی را خریداری کرده باشند در دسترس خواهد بود و دیگر کاربران نیز از تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) می‌توانند با خرید مجزای بسته به آن دسترسی داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که علی‌رغم احتمال بالای درست بودن این تاریخ‌ها، از آنجایی که خبر هنوز رسما توسط دایس اعلام نشده، نمی‌توان با قاطعیت آن را تایید کرد. همچنین هنوز قیمت بسته They Shall Not Pass به صورت مجزا نیز اعلام نشده است.

در ادامه می‌توانید جزییات بسته They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 را مشاهده کنید:

  • اضافه شدن ارتش فرانسه به بازی
  • اضافه شدن یک بهموث جدید که یک سوپر تانک به اسم Char 2C است
  • حالت بازی جدید به اسم Frontlines که ترکیبی از حالت‌های Rush و Conquest است و ابتدا دو تیم برای تصرف یک نقطه تلاش می‌کنند و پس از آن باید برای تصرف چندین نقطه دیگر نیز با یکدیگر مبارزه کنند
  • اضافه شدن یک کلاس الیت جدید به اسم Trench Raider که دارای یک سلاح سرد بسیار قدرتمند بوده و همچنین به تعداد زیادی نارنجک نیز مجهز شده است
  • اضافه شدن چهار نقشه جدید به اسم‌های Verdun Heights، Fort de Vaux، Soissons و Rupture
  • اضافه شدن یک تانک جدید با نام St. Chamond
  • اضافه شدن پنج اسلحه جدید با نام‌های Ribeyrolles 1918 (Assault)، Sjögren Inertia (Assault)، RSC M1917 (Medic)، Lebel Model 1886 (Scout) and Chauchat (Support)

در دیگر اخبار بازی مرتبط با Battlefield 1، چندی پیش اطلاعاتی از هر چهار بسته الحاقی بازی منتشر شد. همچنین شما می‌توانید ویدیو‌های نقشه‌ها و سلاح‌های بسته The Shall Not Pass این بازی را در زومجی تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده