نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

با خرید پلی استیشن پلاس یک ساله سه ماه پلاس رایگان هدیه بگیرید

سونی اعلام کرد که با خرید پلی‌استیشن پلاس یک ساله، می‌توانید سه ماه نیز پلاس رایگان هدیه بگیرید.

امروز شرکت سونی پیشنهاد ویژه جدیدی برای سرویس پلی‌استیشن پلاس ارائه کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، کسانی که اکانت یکساله پلی‌استیشن پلاس را با همان قیمت معمول ۶۰ دلاری خریداری کنند، می‌توانند سه ماه بیشتر از اکانت خود استفاده کنند. این سه ماه اضافه، شامل دسترسی به امکان تجربه بازی‌های آنلاین و اشتراک شبکه Showtime خواهد شد. بخش استفاده از شبکه Showtime فقط برای مشترکین جدید در دسترس خواهد بود و برای دیدن سریال و فیلم‌های شبکه Showtime باید از سرویس پلی‌استیشن Vue استفاده کنید.

Playstation Plus

این پیشنهاد تا پایان ماه مارس در دسترس خواهد بود. همچنین، خرید اکانت یکساله پلی‌استیش پلاس دارای محدودیت‌هایی خواهد بود و برای هر شخص یک اکانت فروخته خواهد شد. پس هر شخص به امید اینکه بتواند چند اکانت خریده و به شبکه Showtime و دیگر امکانات آن دستیابی پیدا کند، منتفی خواهد بود.

شرکت سونی اعلام کرد پیشنهاد ویژه پلی‌استیشن پلاس ارزشی برابر ۱۱۲ دلار دارد. شاید این رقم گمراه‌کننده باشد، ولی با احتساب سه ماه اضافه و اشتراک شبکه Showtime، این مبلغ منطقی به نظر می‌رسد.

کسانی که اکانت پلی‌استیشن پلاس را تا سه‌شنبه هفته آینده خریداری کنند، می‌توانند بازی Little Big Planet 3 را به صورت رایگان برروی کنسول پلی‌استیشن 4 دریافت کنند. لیست بازی‌های رایگان ماه مارس پلی‌استیشن پلاس نیز بزودی منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده