نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹

معرفی ۱۷ بازی مستقل و جدید برای کنسول نینتندو سوییچ

در جریان استریم نینتندو دایرکت که روز گذشته برگزار شد،‌ ۱۷ بازی مستقل جدید برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته، نینتندو در جریان یک استریم نینتندو دایرکت، تعداد زیادی بازی مستقل برای کنسول جدید خود یعنی نینتندو سوییچ معرفی کرد که در میان آنها، نام‌های جالبی مانند Stardew Valley، Yooka-Laylee و Runner 3 دیده می‌شود. این استریم،‌ کاملا برروی بازی‌های مستقل تمرکز داشت و نینتدو از عبارت نیندی (تلفیقی از کلمه نینتندو و ایندی که همان معنای بازی مستقل است) برای این بازی‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید تریلرهای تمام بازی‌های منتشر شده را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

در ادامه نیز برای آشنایی هرچه بیشتر شما با این بازی‌ها، توضیحات تکمیلی در رابطه با هرکدام از آنها را در زیر آورده‌ایم:

Stardew Valley

چاکلفیش گیمز با همکاری کانسرند ایپ، قصد دارند که بازی محبوب Stardew Valley را برروی کنسول Nintendo Switch پورت کنند. این بازی قرار است که در تابستان امسال عرضه شود و اولین نسخه کنسولی این بازی است که از ویژگی چندنفره این بازی بهره می‌برد. 

SteamWorld Dig 2

نینتندو استریم نینتندو دایرکت خود را با پخش تریلری از این بازی آغاز کرد. بازی‌ای که مانند Stardew Valley قرار است در تابستان عرضه شود.

Yooka Laylee

Yooka-Laylee

نینتندو در جریان این استریم اعلام کرد که دنباله معنوی Banjo-Kazooie که با نام Yooka-Laylee شناخته می‌شود و توسط پلی‌تونیک گیمز ساخته شده، در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. اعضای استودیو پلی‌تونیک متشکل از اعضای قدیمی استودیو ریر هستند. پیش از این قرار بود این بازی برای کنسول Wii U عرضه بشود که نسخه Wii U بازی، لغو شد.

Overcooked! Special Edition

بازی Overcooked! Special Edition، علاوه بر بازی Overcooked که پیش از این برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود،‌ شامل تمام بسته‌های الحاقی بازی خواهد شد و همچنین بخش چندنفره بازی نیز در آن وجود دارد.

The Escapists 2

بازی The Escapists 2 نیز در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و بازیکنان در آن می‌توانند به طور آنی وارد یک بازی چندنفره شوند یا آن را ترک کنند. در این نسخه از بازی، شاهد زندان‌های چند طبقه خواهیم بود که شما می‌توانید بین آنها حرکت کنید. 

GoNNER

GoNNER

این بازی با همکاری راو فیوری و آرت این هارت ساخته شده است. مراحل بازی GoNNER که یک بازی پلتفرمر است، به صورت مرحله‌ای تولید می‌شوند و یک بازی پلتفرمر بر مبنای امتیاز است. این بازی ابتدا برای سوییچ عرضه خواهد شد و محتوای اختصاصی برای این کنسول دارد. شخصیت‌های این بازی، ایک، مرگ و یک وال فضایی به اسم سالی هستند.

Dandara

این بازی هم توسط راو فیوری با همکاری لانگ هت هاوس ساخته شده است و این بازی هم در سبک پلتفرمر است. یکی از ویژگی‌های این بازی، پشتیبانی از موتورهای لرزاننده HD جوی‌کان‌ها است. 

Kingdom: Two Crowns

این بازی هم در جریان استریم نینتندو دایرکت معرفی شد و مانند بازی‌های قبلی، در سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. Kingdom: Two Crowns از قابلیت بازی دونفره بهره می‌برد و در این حالت بازیکنان با همکاری همدیگر،‌ باید بر یک قلمرو پادشاهی کنند.

Runner 3

بازی Runner 3 توسط استودیو چویس پروویژن ساخته شده است و به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و در آن شاهد بازگشت کومندر ویدیو هستیم. این بازی شامل چند چالش، حرکات و موارد جدید دیگر است. 

Blaster Master Zero

این بازی ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو 3DS معرفی شده بود و قرار است که در تاریخ ۱۹ اسفند عرضه شود. در این بازی، ما شاهد بازگشت این مجموعه کلاسیک و محبوب NES هستیم. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به مبارزه با خودروها و ماجراجویی اشاره کرد. بازی Blaster Master Zero همچنین دارای یک حالت دونفره است.

Flipping Death

Flipping Death

بازی Flipping Death توسط استودیو زوینک گیمز ساخته شده است و در شهری به اسم فلت‌وود پیکس جریان دارد که فرشته مرگ، تصمیم گرفته تعطیلات خود را در این شهر بگذراند. شما در نقش پنی باید معماهای مختلفی را حل کنید و بازی قرار است که در سال ۲۰۱۷ برای سوییچ عرضه شود.

Graceful Explosion Machine

در این بازی شما کنترل یک ماشین به نام Graceful Explosion Machine را به دست می‌گیرید. سبک بازی، شوتر آرکید است و بازی در ماه آوریل ابتدا برای سوییچ عرضه خواهد شد.

Mr. Shifty

Mr.Shifty

بازی Mr.Shifty که یادآور سبک بازی Hot Line Miami است نیز در ماه آوریل ابتدا برای سوییچ عرضه خواهد شد و شما در این بازی می‌توانید از میان دیوارها تلپورت کنید و دشمنان خود را با اسلحه‌های مختلف از بین ببرید.

Tumbleseed

این بازی، یک بازی بر مبنای فیزیک است که از ویژگی لرزاننده‌های HD نینتندو سوییچ بهره می‌برد و بهار سال آینده برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد.

Shakedown Hawaii

Shakedown: Hawaii

این بازی در حقیقت دنباله معنوی بازی Retro City Rampage محسوب می‌شود و قرار است که در ماه آوریل برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. شما در این بازی باید یک امپراتوری بسازید و می‌توانید در شهر بازی به گشت و گذار بپردازید.

Pocked Rumble

بازی Pocket Rumble یک بازی دو بعدی است که باز هم از ویژگی‌های لرزاننده‌های HD جوی‌کان بهره می‌برد و یک بازی انحصاری سوییچ است. این بازی هم قرار است که در ماه مارس برای کنسول جدید نینتندو عرضه شود.

WarGroove

بازی استراتژی نوبتی WarGroove از حالت چندنفره محلی و آنلاین بهره می‌برد و در سال ۲۰۱۷ قرار است که برای سوییچ عرضه شود. این بازی توانایی پشتیبانی از ۴ بازیکن را دارد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده