نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

اطلاعات کاملی از چهار بسته‌ الحاقی بازی Battlefield 1 منتشر شد

امروز شرکت الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی از چهار بسته الحاقی بازی Battlefield 1 را منتشر کرد.

براساس اخبار بازی جدید، امروز شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس اطلاعات کاملی از چهار بسته الحاقی بازی Battlefield 1 را منتشر کردند. این چهار DLC را می‌توان با خرید Premium Pass به مبلغ ۵۰ دلار یا به صورت جداگانه خریداری کرد.

اولین بسته الحاقی They Shall Not Pass نام دارد که این شانس را به بازیکنان می‌دهد تحت عنوان سربازان فرانسوی در زمان جنگ جهانی اول را بازی کنند. این بسته دارای چهار نقشه جدید در فرانسه و تانک Char 2C خواهد بود. بسته الحاقی They Shall Not Pass پیش از این نیز توسط استودیو DICE معرفی شده بود و این استودیو ویدیوهایی از این بسته را منتشر کرده است. این DLC در ماه مارس (ماه اسفند ۹۵- فروردین ۹۶) برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

Battlefield 1

دومین بسته الحاقی، با نام In The Name of The Tsar به بازیکنان اجازه کنترل سربازان ارتش روسیه و راندن سواره‌نظام‌های افسانه‌‌ای Hussar را می‌دهد. این بسته دارای دو نقشه جدید خواهد بود که بازیکنان را به مناطق تاریخی Brusilov و Albion برده و در این نبردهای تاریخی جنگ جهانی اول حضور خواهند داشت.

بسته الحاقی Turning Tides، سومین DLC بازی Battlefield 1 خواهد بود. این بسته برروی نیروی دریایی تمرکز خواهد داشت که یک ناوشکن و یک ایرشیپ را به بازی اضافه خواهد کرد. بازیکنان در این بسته به دو نقشه جدید دسترسی پیدا خواهند کرد که این دو نقشه در منطقه Zeerburge و سواحل طوفانی Gallipoli قرار دارند.

در نهایت، چهارمین و آخرین بسته الحاقی Apocalypse نام دارد که دارای نبردهای شرم‌آور جنگ جهانی اول خواهد بود. این بسته از ابزار وحشیانه و سلاح‌های ساخته شده منحصر به فرد آن زمان رونمایی خواهد کرد. بنابراین منتظر یک جنگ تمام عیار در این بسته الحاقی باشید.

کسانی که Premium Pass بازی Battlefield 1 را خریداری کنند، چهار بسته الحاقی این بازی را دو هفته زودتر از زمان انتشار آن دریافت خواهند کرد و برای دسترسی به سرورهای بازی در اولویت قرار خواهند گرفت و تعداد ۱۴ ست کامل Battlepack به آنها تعلق خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده