نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۹

بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone معرفی شد

امروز بلیزارد بسته الحاقی جدیدی برای بازی Hearthstone به نام Journey to Un’Goro معرفی کرد.

بسته الحاقی Journey to Un’Goro امروز توسط کمپانی بلیزارد (Blizzard) برای بازی Hearthstone معرفی شد که قرار است اوایل ماه آوریل منتشر شود و آغاز کننده سال ماموت (سال نو و مجازی بازی Hearthstone) باشد.

همانطور که در تریلر رونمایی این بسته مشاهده خواهید کرد، Journey to Un’Goro قرار است ۱۳۵ کارت جدید را، به این بازی کارتی اضافه کند. تعداد کمی از این کارت‌ها تاکنون معرفی شده‌اند که از آن‌ها می‌توان به کارت پنج مانایی کلاس Shaman به نام Volcano اشاره کرد که به طور تصادفی ۱۵ واحد آسیب را به تمامی minionها وارد می‌کند. جدا از این کارت، شاهد معرفی یک کارت جدید به نام Mage's Pyros هم بودیم که ابتدا تنها دو مانا مصرف می‌کند و پس از مرگ مجددا به میز مسابقه شما بازگشته و هر بار قدرتمندتر وگرانتر از قبل می‌شود. معرفی بقیه کارت‌ها از تاریخ ۱۷ مارس (جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد.

| |

بلیزارد در ادامه اعلام کرد که چندین چهره آشنا هم قرار است به گونه Elemental اضافه شوند. این در حالی است که یک Adapt keyword جدید هم معرفی شد. گفته شده این keyword جدید به minion اجازه می‌دهد که از قدرت Elemental استفاده و خواص آن را دریافت کند. هنگامی که با یک Adapt card بازی کنید، می‌توانید از سه buff مختلف برای یک minion استفاده کنید. مجموعا ۱۰ buff وجود خواهد داشت که در فهرست پایین برخی از آن‌ها ذکر شده‌اند:

  • Deathrattle: Summon two 1/1 Plants
  • +3 Attack
  • امکان مورد هدف قرار گرفتن توسط جادوها و قدرت قهرمانان وجود نخواهد داشت
  • Divine Shield
  • Windfury
  • Taunt

نوع دیگر و جدید کارت‌ها Quest هستند. این کارت‌های Legendary و یک مانایی همیشه در دست اول شما ظاهر می‌شوند. چندین مدل مختلف از آن‌ها برایتان فهرست می‌شود و در صورتی که آن‌ها را انجام دهید، جوایز باورنکردنی دریافت خواهید کرد. برای مثال یکی از این موارد Awaken the Makers نام دارد که از شما می‌خواهد هفت کارت Deathrattle احضار کنید. هنگامی که اینکار را انجام دهید به شما Amara، Warden of Hope، پنج مانا، کارت 8/8 به همراه Taunt که Battlecry داشته و سلامتی شخصیت شما را به ۴۰ می‌رساند؛ تعلق خواهد گرفت.

در توضیحات بلاگ Hearthstone آمده است:

آماده پیوستن به Elise Starseeker و کاشفان کوچک او جهت سفر به مرزهای ناشناخته دهانه آتش فشان Un'Goro هستید؟ ورود شما به این سرزمین‌های وحشی ماجراجویی هیجان انگیزی خواهد بود. در حالی که تبدیل به یکی از اولین اشخاصی می‌شوید که زیر مه غلیظ جنگل رازهای فراموش شده را از زمین بیرون می‌کشید، اکتشافات شگفت انگیزی انجام خواهید داد. ممکن است ساکنان ماقبل تاریخ Un'Goro برخورد مهربانی با حس کنجکاوی شما نداشته باشند، اما هیچگاه نمی‌دانید که در زمان نیاز، چه کسی ممکن است برای کمک به شما حضور پیدا کند.

امکان پیش خرید بسته الحاقی Un'Goro از فردا فعال می‌شود و می‌توانید بسته‌های ۵۰ کارتی را به قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید. در ضمن با پیش خرید کردن بسته کارت‌های Fossil را دریافت خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده