نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

امکان خرید بازی به توییچ اضافه می‌شود

سایت توئیچ اعلام کرد بزودی سرویس خرید بازی‌های دیجیتالی پی‌سی در این سایت قرار خواهد گرفت.

سایت استریم ویدیویی Twitch اعلام کرد بزودی سرویس خرید بازی‌های دیجیتالی رایانه‌های شخصی در این سایت قرار خواهد گرفت. براساس اخبار بازی منتشر شده، بازیکنان می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را از صفحه استریم‌کنندگان ویدیو به صورت مستقیم خریداری کنند.

زمانی که بازی را از طریق توییچ خریداری می‌کنید، می‌توانید از طریق برنامه خود توییچ که نصب کرده‌اید یا از طریق نرم‌افزار‌هایی مثل Uplay آن را اجرا کنید. کسانی که از سایت توئیچ بازی بخرند، یک Twitch Crate را به صورت رایگان دریافت می‌کنند؛ Twitch Crate آیتم‌های مختلف تصادفی است که دارای آیتم‌هایی مانند شکلک‌های انحصاری، پلاک‌هایی برای چت و چند آیتم دیگر است.

Twitch

لازم به ذکر است، اگر بازیکنی بازی را از صفحه استریم‌کننده‌ای خریداری کند، آن استریم‌کننده ۵ درصد تخفیف خرید بازی از سایت توئيچ و سازنده بازی هم ۷۰ درصد تخفیف دریافت می‌کند. تاکنون شرکت‌های یوبیسافت، تل‌تیل گیمز، پارادوکس اینتراکتیو، Hi-Rez Studios و چند شرکت دیگر با سایت توئیچ قرارداد بسته‌اند. سایت توئیچ اعلام کرد سرویس خرید بازی این سایت با واحد پول دلار آمریکا در بهار امسال شروع خواهد شد و در ادامه سال ۲۰۱۷، این سرویس در  دیگر مناطق جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده