// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴

تخفیف‌های ویژه بخش چند نفره Uncharted 4 آغاز شد

به واسطه شروع تخفیف‌های بخش چند نفره بازی Uncharted 4، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های بسیاری را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ، سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End، تخفیف‌های ویژه‌ای را بر بخش چند نفره این بازی اعمال کرد. به واسطه این تخفیف‌ها کاربران می‌توانند پوینت‌های بخش چند نفره با نصف قیمت گذشته خریداری کنند.

همچنین این تخفیف‌ها برای پوسته‌های شخصیت‌ها، آیتم‌های مختلف و صندوق‌ها نیز در نظر گرفته شده است. ظاهرا مواردی که برای تخفیف‌های بخش چند نفره در نظر گرفته شده است، فقط به همین موارد ختم نمی‌شود و استودیو ناتی داگ موارد بزرگ‌تری نظیر باندل‌های مخصوص داخل بازی را نیز به حراج گذاشته است.

در ادامه گفته شده است که این تخفیف‌ها برای تمامی حالت‌های بخش چند نفره بازی نظیر Head To Head یا Survival در نظر گرفته شده است.

از دیگر اخبار حول بازی Uncharted 4 می‌توان به برنده شدن جایزه بهترین نویسندگی در جوایز انجمن نویسندگان، برنده شدن بهترین جلوه‌های بصری در مراسم Visual Effect Society و برنده شدن جایزه بهریتن انیمیشن شخصیت‌ها در Annie Awards اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده