نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

پیتر مور با جدا شدن از EA مدیر عامل باشگاه فوتبال لیورپول می‌شود

پیتر مور، مدیر الکترونیک آرتز، به زودی مدیرعامل باشگاه فوتبال لیورپول خواهد شد.

پیتر مور، مدیر بخش بازی‌های رقابتی کمپانی الکترونیک آرتز است که تقریبا یک سال پیش و پس از اینکه EA این بخش را تاسیس کرد، به این سمت منصوب شد. وی پیش از آن مدیر عملیاتی الکترونیک آرتز بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که پیتر مور از الکترونیک آرتز جدا خواهد شد تا به عنوان مدیرعامل اجرایی در باشگاه فوتبال لیورپول فعالیت کند.

این خبر را باشگاه لیورپول در سایت رسمی خود اعلام کرد. پیتر مور از طرفداران قدیمی این باشگاه فوتبال و متولد شهر لیورپول است. وی همچنین پیش از پیوستن به الکترونیک آرتز، در بخش ایکس‌باکس مایکروسافت و همچنین شعبه آمریکای سگا نیز فعالیت کرده بود.

Peter Moore

اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی EA، با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد:

پیتر تقریبا به مدت ۱۰ سال در الکترونیک آرتز همراه ما بود و از اینکه این شانس را داشتم که در تمام این مدت با او کار کنم، بسیار خوشحال هستم. اگر او را روی صحنه کنفرانس‌ها دیده باشید یا اینکه از طریق توییتر یا مصاحبه‌ها با وی ارتباط برقرار کرده باشید، متوجه شده‌اید که چقدر شخصیت باهوش و کاریزماتیکی دارد. پس بد نیست این را هم بدانید که او یک همکار فوق‌العاده و همچنین یک رهبر عالی است که علاقه وی به خلق بازی‌های بزرگ و همچنین جامعه کاربران ما مثال‌زدنی است.

ویلسون همچنین اعلام کرد که پیتر مور برای حداقل چند هفته کار خود را در بخش بازی‌های رقابتی الکترونیک آرتز ادامه خواهد داد. هنوز مشخص نیست که جایگزین وی چه زمانی انتخاب خواهد شد. پیتر مور فعالیتش در باشگاه لیورپول را از ماه ژوئن (خرداد-تیر ۹۶) آغاز خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده