نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵

دنباله بازی Shadow Of Mordor با نام Shadow Of War فاش شد

اخیرا اسم دنباله بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor فاش شده و احتمالا این بازی Middle-Earth: Shadow of War نام خواهد داشت.

Middle-Earth: Shadow of Mordor یکی از بازی‌های اکشن بسیار موفقی بود که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و مورد استقبال طرفداران مجموعه ارباب حلقه‌ها و گیمر‌های علاقه‌مند به سبک اکشن قرار گرفت. از چندی پیش شایعه‌هایی مبنی بر در دست ساخت بودن دنباله این بازی به گوش می‌رسد و حال در جدیدترین اخبار بازی، فروشگاه معتبر تارگت، اطلاعاتی از این دنباله فاش کرده است. بر این اساس دنباله ساخته استودیو مونولیث Middle-Earth: Shadow of War نام خواهد داشت. این فروشگاه همچنین تصویری از عکس روی جلد این بازی نیز منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را ببینید:

بازی Middle-earth: Shadow of War

همچنین در توضیحات بازی آمده است که در این نسخه شاهد یک روایت داستانی عالی خواهیم بود و سائرون، ارباب تاریکی، با تمام قوا پیش روی شما خواهد بود. وظیفه شما این است که وارد موردور شوید و پایگاه‌های دشمن را تصرف کرده و ارتش خودتان را سازماندهی کنید. در سایت تارگت این بازی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 لیست شده است و فعلا خبری از نسخه پی‌سی نیست؛ این در حالی است که بازی اصلی برای پی‌سی نیز منتشر شده بود.

تاریخ عرضه بازی در فروشگاه تارگت ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) ذکر شده که شاید درست باشد، ولی هنوز نمی‌توان خیلی به آن اعتماد کرد. به‌علاوه یک نسخه گلد نیز در کنار نسخه معمولی از این بازی لیست شده که محتویاتی به شرح زیر دارد:

  • بسته Slaughter Tribe Nemesis
  • بسته Outlaw Tribe Nemesis
  • بسته داستانی The Blade of Galadrie
  • بسته داستانی The Desolation of Mordor

به‌علاوه در نسخه گلد بازی شاهد یک صندوقچه طلا نیز خواهیم بود و در مجموع ارزش محتویات این نسخه ۱۲۵ دلار خواهد بود. دو بسته اولی که در بالا به آن‌ها اشاره شد قبایل اورک جدیدی به عنوان دشمن به بازی اضافه می‌کنند و همچنین شاهد زره‌ها، سلاح‌ها، ماموریت‌ها و آیتم‌های دیگری نیز در آن‌ها خواهیم بود. دو بسته داستانی بازی نیز قرار است شخصیت‌های قابل بازی و همچنین خط داستانی جدیدی را به آن اضافه کنند. همچنین نسخه گلد اطلاعات بیشتری از بازی در اختیارمان قرار می‌دهد که بر اساس آن‌ها، گیمر قادر خواهد بود در بازی حلقه قدرت جدیدی بسازد و با ارتش‌های عظیم به پایگاه‌های دشمن حمله کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده