// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

حالت Feral Horde و رویداد XP دو برابر بازی Gears of War 4 در دسترس قرار گرفت

استودیو کوالیشن یک حالت هورد جدید با نام Feral Horde برای بازی Gears of War 4 در دسترس قرار داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوالیشن، سازنده بازی Gears of War 4، برای این آخر هفته یک پلی‌لیست جدید از حالت Horde با نام Feral Horde را برای این بازی در دسترس کاربران قرار داده است. همچنین کاربران می‌توانند از رویداد XP دو برابر استفاده کنند.

نکته جالب این جاست که این پلی‌لیست، اولین پلی‌لیستی است که از زمان عرضه تا به امروز برای حالت هورد در دسترس قرار گرفته است و در همین راستا استودیو کوالیشن در جریان یک پست اعلام کرده است که چرا Feral Horde، بازیکنان این حالت را به چالش می‌کشد. استودیو کوالیشن در این باره می‌گوید:

Feral Horde جوری تعبیه شده است که در هر موج ترکیب و ساختار آن موج عوض شده و بازیکن را تحت فشار قرار خواهد داد. خود را برای حرکت کردن، جا خالی دادن و Execute کردن دشمنان آماده کرده و از این طریق پیروز شوید زیرا، در جریان موج‌های مختلف بازی دشمنان معروف بازی Gears of War 4 برای نابودی شما لحظه شماری می‌کنند.

Feral Horde به صورت خودکار برای حالت هاردکور بازی تعبیه شده است و فقط در نقشه Clocktower قابل بازی است. در آخر استودیو کوالیشن اعلام کرده است که یک سری چالش در نظر گرفته شده که با انجام آن‌ها پوسته‌های مختلفی برای شخصیت Swarm دریافت خواهید کرد. قبل از انجام این چالش‌ها ابتدا می‌بایست از اینجا گیمرتگ خود را ثبت کرده و سپس چالش‌های زیر را انجام دهید.

  • انجام ۵۰ موج در حالت Feral Horde و دریافت پوسته Tiger 
  • انجام ۱۰۰ موج در حالت Feral Horde و دریافت پوسته Cheetah 
  • انجام ۲۰۰ موج در حالت Feral Horde و دریافت پوسته Snow Leopard

همچنین یک پکیج Feral Horde نیز تعبیه شده است که با پرداخت ۴۰۰ کردیت می‌توانید صاحب آن شده و آیتم‌های مختلفی را دریافت کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده