// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Mass Effect: Andromeda بروزرسانی روز اول دارد

بایوور ضمن تایید انتشار پچ بروزرسانی روز اول برای بازی Mass Effect: Andromeda از حجم فایل این بازی نیز رونمایی کرد.

تنها چند هفته مانده به انتشار بازی Mass Effect: Andromeda، بایوور (Bioware) جزئیات بیشتری از این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتشر کرده است. طبق اعلام سایت دوال‌شاکرز، ایان فریزر (Ian Frazier) از کمپانی بایوور در توییتی گفته است که «بخش قابل‌توجهی» از تیم توسعه‌دهنده هنوز در حال کار برروی پچ بروزرسانی روز اول هستند. مراحل ساخت بازی رسما در روز جمعه به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده بود. این بدان معنی است که استودیو، توسعه‌ی اولیه‌ی بازی را کامل کرده است.

بروزرسانی روز اول باید در زمان راه‌اندازی Andromeda در EA Access و Origin Access آماده شده باشد. تاریخ عرضه‌ی این بازی برروی دو خدمات فوق پنج روز قبل از عرضه‌ی عمومی بازی در روز ۲۱ مارس ۲۰۱۷ (یک فروردین)‌ است. مایکل گمبل (Michael Gamble)، تهیه‌کننده‌ اعلام کرده است که هنوز هیچ موردی نهایی نشده و بنابراین برنامه‌ها می‌تواند تغییر کنید.

در دیگر اخبار بازی اندرومدا، بایوور تایید کرده است که Andromeda در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان حجمی حداقل ۴۵ گیگابایتی و حداکثر ۶۰ گیگابایتی خواهد داشت. برروی رایانه‌های شخصی نیز این بازی ۵۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. شما می‌توانید سیستم مورد نیاز بازی Mass Effect: Andromeda برای پی‌سی را در زومجی مشاهده کنید.

اندرومدا برای تمامی پلتفرم‌ها در روز یک فروردین منتشر می‌شود. اگر انتظار برای تجربه‌ی این بازی سخت است، بتای چندنفره اندرومدا برای قبل از انتشار نسخه‌ی نهایی تایید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده