// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

اینسامنیاک گیمز قصد ساخت ادامه بازی Sunset Overdrive را دارد

تد پرایس اخیرا از احتمال ساخت ادامه‌ای بر بازی Sunset Overdrive همراه یا بدون همکاری کمپانی مایکروسافت خبر داده است.

بدون هیچ شکی بازی Sunset Overdrive جزو بهترین آثار انحصاری ایکس‌باکس وان است که هر شخصی که این پلتفرم را خریداری کرده باید به انجام آن بپردازد. از زمان انتشار این بازی اکشن جهان باز در سال ۲۰۱۴ تاکنون هیچ صحبت خاصی در خصوص ساخت ادامه‌ای بر Sunset Overdrive زده نشده است. طبق اعلام گیم اینفورمر، با توجه به صحبت‌هایی که با تد پرایس، رئیس استودیو اینسامنیاک گیمز، داشته تیم سازنده در خصوص ادامه این مجموعه بسیار مشتاق است. حال بهتر است نگاهی کوتاه به صحبت‌های تد پرایس داشته باشیم:

شما باید این سوال [ساخت ادامه بازی] را از مایکروسافت بپرسید. ولی با یا بدون همکاری این شرکت باز هم امکان دارد که شاهد نسخه جدیدی از بازی Sunset Overdrive باشیم. ما تمام حق و حقوق این سری را در اختیار داریم و در خصوص آن نیز مشتاق هستیم. پس این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد Sunsetهای بیشتری از ما باشید ولی من در این خصوص قول نمی‌دهم و دوست ندارم که در خصوص بازه زمانی عرضه آن صحبت کنم. این اثر نشان دهنده تمایل ما برای ساخت تجربه‌های غیرمنتظره است.

این استودیو به شدت درگیر ساخت بازی Spider-Man است که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. مطمئنا تا پایان ساخت آن، مراحل توسعه ادامه‌ای بر بازی Sunset Overdrive در خفا باقی خواهد ماند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده