نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

جزئیات محتویات رایگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare

اینفینیتی وارد اخیرا اطلاعاتی از محتویات رایگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare ارائه داده است.

برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare چندین بسته الحاقی پولی برنامه‌ریزی شده است. حال، امروز استودیو Infinity Ward جزئیات جدیدی از محتویات رایگان این بازی منتشر کرده است.

براساس اخبار بازی جدید، استودیو اینفینیتی وارد قصد دارد چند گزینه شخصی‌سازی را آخر ماه فوریه به بازی Call of Duty: Infinite Warfare اضافه کند. برای مثال گیمر‌ها از این پس قادر خواهند بود زره‌های شخصی‌سازی خودشان را به صورت ۳۶۰ درجه چرخانده و تمام زوایای آن را ببینند. همچنین از این پس زمانی که برنده‌های بخش چندنفره بازی نمایش داده می‌شوند، آخرین سلاح استفاده شده آن‌ها در بازی هم نمایش داده می‌شود و از این طریق می‌توانید شخصی‌سازی‌هایی را که روی سلاح‌ها انجام داده‌اید، بهتر به دیگران نشان دهید.

پیش از این قرار بود یک ویرایشگر پرچم نیز به زودی برای بازی در دسترس قرار بگیرد که اینفینیتی وارد اخیرا اعلام کرده که این ابزار هنوز آماده نیست و احتمالا ماه میلادی آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیو اینفینیتی وارد همچنین قول داده است که محتواهای جدیدی برای حفظ تازگی و جذابیت گیم‌پلی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر کند. هرچند این استودیو جزئیات خاصی از محتواها ارائه نکرده است اما این اطمینان را به مخاطبان داده است که بازیکنان به صورت منظم آیتم‌های جدیدی را دریافت خواهند کرد.

همچنین در تاریخ نامشخصی، یک Mission Team جدید به بازی اضافه خواهد شد که اسلحه‌ها و تجهیزات مخصوص به خود را دارد. همچنین سطوح Prestige نیز با افزایش روبرو خواهند بود و یک سری ویژگی‌های جدید مخصوص اسکور‌استریک نیز به بازی اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده