// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

این آخر هفته Call of Duty: Infinite Warfare را به رایگان بازی کنید

علاقه‌مندان می‌توانند این آخر هفته بازی Call of Duty Infinite Warfare را به رایگان بر روی استیم تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Call of Duty: Infinite Warfare می‌توانند در آخر هفته پیش‌روی خود این بازی را بر روی شبکه استیم به رایگان تجربه کنند. البته این رایگان بودن به این معنا نیست که به تمامی بخش‌های بازی دسترسی داشته باشید. ظاهرا اعلام شده است که فقط بخشی از قسمت چند نفره بدون محدودیت در لول آپ کردن در اختیار کاربران قرار داده شده است.

به عبارتی کاربران فقط می‌توانند بخشی از قسمت چند نفره را تجربه کرده و هیچ دسترسی به بخش زامبی و بخش تک نفره بازی ندارند. کاربران استیم با دانلود ۷۰ گیگابایت (حجم بازی) می‌توانند تا روز یکشنبه هشت اسفند (۲۶ فوریه) به تجربه این بازی بپردازند. نکته جالب دیگر اینجاست که کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Infinite Warfare، بر روی نسخه استاندارد بازی ۵۰ درصد تخفیف اعمال کرده است و کاربران استیم می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار این بازی را خریداری کنند.

همچنین نسخه Legacy Edition این بازی ۳۳ درصد تخفیف خورده است و با قیمت ۵۳.۵۹ دلار به فروش می‌رسد. در صورت خرید این نسخه، بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را نیز دریافت خواهید کرد. در آخر Deluxe Edition این بازی که شامل محتویات Legacy و سیزن‌پس بازی است، ۲۵ درصد تخفیف و با قیمت ۷۵ دلار بفروش می‌رسد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده