// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ویدیوی گیم‌ پلی جدید Battlefield 1 نقشه جدید بازی را نشان می دهد

ویدیوی گیم جدید بازی Battlefield 1 تصاویری از نقشه Soissons و تانک‌های جدید این بازی شوتر اول شخص را نشان می‌دهد.

درنهایت بعد از اخبار بازی بسیار برای نخستین بار به‌دنبال انتشار یک ویدیوی گیم‌پلی طولانی می‌توانیم نگاهی به محتوای بسته‌الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 بی‌اندازیم.

دایس با عمل به وعده‌ی خود، Battlefield 1 CTE را با محتوای جدید بسته‌الحاقی They Shall Not Pass بروزرسانی کرد. این بروزرسانی شامل نقشه Soisson می‌شود که دارای تانک بهموت Char 2C و همچنین تانک St. Chamond است. علاوه بر این، در ویدیوی پایین می‌توانیم ظاهر نیروهای ارتش فرانسه را در کنار توضیحاتی راجع به محتوای نقشه تماشا کنیم. شما می‌توانید این ویدیو را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

از نکات مهم ویدیوی بالا قرار نگرفتن بهموت تانک Char 2C برروی ریل است. با در معرض شکست قرار گرفتن یکی از تیم‌ها و افزایش فاصله به امتیاز ۱۰۰، پنج بازیکن تیم بازنده می‌توانند در آن واحد سوار این تانک شوند. جدای از این، بهموت تانک جدید بسیار بزرگ و قدرتمند بوده و می‌تواند به هر کجای نقشه حرکت کند. از سوی دیگر تانک St. Chamond نیز ویژگی‌ منحصر به فردی را در کنار سرعت بالا برای فراخوان بمباران توپخانه دارد. با فرستادن کبوتر می‌توانید درخواست بمباران اطراف تانک را بدهید.

دقیقا مانند نقشه‌ی‌های بازی اصلی، نقشه‌ی سوآسون شامل آب و هوای پویا می‌شود. این نقشه با سرعت می‌تواند در جریان نبرد از یک روز آفتابی به آب و هوایی طوفانی و بارانی تبدیل شود. مانند سایر نیروهای بازی Battlefield 1، ارتش فرانسه نیز گفتار مخصوص به خود را خواهد داشت و همچنین نقشه‌ی جدید شامل ساختمان‌ها و یک خانه‌ی درختی جدید نیز می‌شود. به دلیل صفر شدن رنک‌های بتلفیلد 1 CTE، متاسفانه سلاح‌های احتمالی جدید در این ویدیو به نمایش در نیامده‌اند.

طبق اعلام دایس بسته‌الحاقی They Shall Not Pass در ماه مارس عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده