// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر گیم‌پلی بازی Agony در تاریخ ۱۰ اسفند منتشر می‌شود

استودیو Madmind Studios اعلام کرد که تریلر گیم‌پلی بازی ترسناک Agony در تاریخ ۱۰ اسفند منتشر می‌شود.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لهستانی مدَمایند (Madmind Studios) تیزری جدیدی از بازی Agony که در سبک اول شخص ترس-بقا و روانشناختی است، منتشر کرد و اعلام شد که بازی مذکور در بهار ۹۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. تیزر کوتاه منتشر شده که می‌توانید آن را در اینجا تماشا کنید، همچنین خبر از انتشار تریلر گیم‌پلی این بازی در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه) می‌دهد.

اگر اولین بار است نام بازی Agony به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاه کلی به چکیده‌ی این بازی بیاندازید.

بازیکنان بازی را در نقش روح عذاب کشیده‌ای بازی می‌کنند که در اعماق جهنم سرگردان شده و از گذشته خود هیچ اطلاعی ندارد و چیزی را به یاد نمی‌آورد.

از ويژگی‌های بارز این بازی می‌توان به قابلیت هدایت و کنترل ذهن هیولا‌ها و دیو‌ها در بازی اشاره کرد، بر این اساس کاربران می‌توانند برخی از دیو‌های ساده‌لوح و ضعیف را در اختیار خود در آورند که این امر می‌تواند به زنده ماندن شما در شرایط وخیم کمک کند. قهرمان عذاب‌کشیده ما با جستجو در این جهان آتشین و گریبانگیر شدن با دیو‌ها و شیطان‌های آن بالاخره متوجه می‌شود که فقط یک راه برای گریز از این جهنم وجود دارد و آن هم روبرو شدن با «الهه قرمز» است.

بازی Agony‌ که کمپین موفقیت آمیزی نیز در کیک‌استارتر (Kickstarter) داشته است، به نظر می‌رسد که بتواند با المان‌های ترسناک و خشن، محصول فوق‌العاده‌ای را در دسترس گیمر‌ها قرار دهد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده