// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Halo Wars 2 بدون بخش چند نفره رتبه بندی شده منتشر شد

روز گذشته بازی Halo Wars 2 منتشر شده اما خبری از بخش چندنفره‌ی رتبه بندی شده در آن نیست.

در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته بازی Halo Wars 2 که در سبک استراتژی RTS ساخته شده، توسط کمپانی مایکروسافت برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد. اما طبق گزارشات کاربران و همانطور که به تازگی کمپانی Microsoft نیز تایید کرده، این بازی فعلا فاقد بخش چندنفره‌ی رتبه بندی شده است و طبق گفته‌ی این ناشر بزرگ، چنین ویژگی قرار است در فاصله‌ای کوتاه پس از انتشار به بازی اضافه شود. طبق گفته‌ی استودیو 343 اینداستریز، یکی از دلایل این امر این است که وجود یک بخش رقابتی بدون درجه و رده (Rank) در ابتدای انتشار کاربران بیشتری را برای اجرای آن ترغیب می‌کند و استرس کمتری به آنان وارد می‌کند. این امر همچنین می‌تواند فرصتی را برای کاربران فراهم کند تا مهارت‌های خود را در بازی تقویت و استراتژی‌های مختلف را فراگیرند.

یکی دیگر از دلایل نبود این بخش در بازی نیز این است که استودیو 343 Industries این فرصت را پیدا می‌کند تا ایرادات بالانس را یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند تا در نهایت بازی به بهترین شکل ممکن متعادل شود. بخش‌هایی از توضیحات این استودیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

عدم وجود این بخش در ابتدای انتشار بازی به تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی این امکان را می‌دهد تا مشکلات و عدم بالانس در بخش‌های مختلف بازی را که از جانب کاربران گزارش می‌شوند، بررسی و در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع کنند. همچنین برای کاربران نیز بهتر است که در صورت وجود مشکل، این مشکل در بخش معمول و بدون رده‌بندی بازی باشد تا این‌که در بخش رتبه‌بتدی بوده و احیانا رتبه‌ی آنان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

این استودیو همچنین یک دلیل دیگر را نیز در این امر دخیل دانست:

دلیل آخر نیز این است که می‌خواهیم از نظر زمانی مواردی همچون فصل‌ها و پلی‌لیست‌های زمان‌بندی شده را با عرضه‌ی بسته‌های الحاقی بازی هماهنگ کنیم تا اگر قصد ایجاد تغییراتی را در بازی داشتیم، بتوانیم به جای عرضه‌ی Hot Fix، از این راه تغییرات را اعمال کنیم. همچنین می‌توانیم از فرصتی که برای معرفی یک فرمانده‌ی جدید داریم، برای ایجاد تغییرات و ریست کردن و آغاز یک فصل جدید در بازی استفاده کنیم.

این کمپانی همچنین گفت که شما باید فاصله‌ی زمانی بین انتشار تا فعال شدن بخش چندنفره‌ی رتبه‌بندی شده را به نوعی پیش از آغاز یک فصل بدانید. بازی Halo Wars 2 در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده و از قابلیت Xbox Play Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند. پیش‌تر در زومجی بررسی بازی Halo Wars 2 را از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا مشاهده کردید و همچنین تریلر هنگام انتشار آن را نیز تماشا کردید.

نظر شما در مورد نبود این بخش در بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده