// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳

بازی Terraria تاکنون ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است

به تازگی استودیو ری-لاجیک، سازنده بازی سندباکس Terraria اعلام کرد که فروش این بازی حالا به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ری-لاجیک، سازنده بازی Terraria اخیرا اعلام کرده که فروش این بازی به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است.

البته به گفته این شرکت، ری-لاجیک این موفقیت را قبل از پایان سال ۲۰۱۶ به دست آورده بود. بازی Terraria در اردیبهشت ۱۳۹۰ (می ۲۰۱۱) برای پلتفرم ویندوز عرضه شده که این موضوع به این معنی است که بازی حدود ۵ سال و نیم زمان برای ۲۰ میلیونی شدن در اختیار داشته است. به نقل از ری-لاجیک، ۸٫۵ میلیون از این ۲۰ میلیون نسخه بین تاریخ خرداد ۹۴ (ژوئن ۲۰۱۵) [که خصوصا زمان انتشار بروزرسانی نسخه ۱.۳ بازی بوده] تا پایان سال ۲۰۱۶ (دی ماه ۹۵) به فروش رفته است. به گفته ری-لاجیک:

همه اعضای تیم ما، دوست دارند تا از تک تک شما که این [موفقیت] را ممکن ساختید تشکری ویژه داشته باشند. این افتخاری برای ما بود که تا حالا، شما را در این سفر در کنارمان داشته باشیم، و ما برای ادامه این مسیر به آینده چشم دوخته‌ایم. Terraria یک بازی (و یک محصول) است که هنوز عمر زیادی از آن باقی مانده و ما برای گفتن برنامه‌هایمان به شما در ماه‌ها و سال‌های پیش رو، نمی‌توانیم صبر کنیم.

ری-لاجیک همچنین از استودیو 505 گیمز، که به آن‌ها در عرضه بازی Terraria برای کنسول‌ها و همچنین دستگاه‌های موبایل کمک کرده نیز تشکر کرد. استودیو «انجین سافت‌ور» پورت کنسولی بازی را انجام داد و «کدگلو» نیز نسخه‌های موبایل بازی را ساخت. Terraria از زمان عرضه روی پی‌سی، روی تمام پلتفرم‌هایی که به ذهن می‌رسد پورت شده است. پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن ویتا، آی‌اواس، اندروید، آمازون فایر تی‌وی، ویندوز فون، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، مک، لینوکس، نینتندو 3DS و کنسول Wii U پلتفرم‌هایی هستند که انجام این بازی در آن‌ها امکان‌پذیر است.

در زمینه آینده بازی Terraria، ری-لاجیک گفته که انتشار بروزرسانی ۱.۳ نسخه کنسولی بازی «در همین نزدیکی» بوده و در ادامه، ورژن موبایلی نیز «پشت سر آن» منتشر خواهد شد. ری-لاجیک همچنین به زودی، قصد ارائه اخبار جدیدی در رابطه با پروژه Terraria: Otherworld را نیز دارد که استودیو به همراه «انجین سافت‌ور»، دو سال پیش خبر از ساخت آن داده بودند. جدیدترین خبری که در ارتباط با این بازی منتشر شده به جولای ۲۰۱۶ (مرداد ۹۵) بر می‌گردد، زمانی که ری-لاجیک گفته بود این پروژه «به مقدار بیشتری کار (و حتی کمی دوباره‌کاری) در برخی زمینه‌ها» احتیاج دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده