// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه فیزیکی بازی Sundered معرفی شد

استودیو Thuner Lotus با همکاری کمپانی Limited Run نسخه فیزیکی بازی Sundered را برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی معرفی کرد.

همانطور که چندی پیش در زومجی خواندید استودیو تاندر لوتوس گیمز (Thunder Lotus Games) در برنامه زنده آنلاین خبر از احتمال ساخت نسخه فیزیکی بازی Sundered داد. حال در جدیدترین اخبار بازی در سایت کیک‌استارتر اطلاعاتی از نسخه فیزیکی این بازی منتشر شد.

تیم توسعه دهنده اعلام کرد که با همکاری کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) نسخه فیزیکی این بازی دو بعدی پلتفرمر را  در دست ساخت قرار داد. در ادامه تاندر لوتوس افزود که نسخه فیزیکی بازی Sundered تنها برای کنسول پلی‌استیشن 4 نخواهد بود و برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

همچنین در ادامه اعلام شد که نسخه کالکتور این بازی برای حامیان مالی آن نیز عرضه می‌شود که در ادامه می‌توانید محتوای آن را مشاهده کنید:

  • بسته نسخه کالکتور این بازی شامل دو دیسک‌ بازی Sundered برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی می‌شود، از آنجا که پیش‌تر نسخه فیزیکی این بازی برای پلی‌استیشن 4 تایید شده و حامیان مالی می‌توانند علاوه بر نسخه دیجیتالی که پیش‌تر سفارش داده بودند، بازی را به شکل فیزیکی برای هر دو پلتفرم در اختیار داشته باشند.
  • نسخه فیزیکی موسیقی متن زیبای بازی Sundered
  • کتابچه هنری که شامل نقاشی‌های دستی این بازی می‌شود
  • طرح ویژه روی جلد برای حامیان کیک‌استارتر که در حد طرح اولیه است
  • جاکلیدی Sundered
  • کارت‌های بازی Sundered

نسخه کالکتور بازی Sundered به دست حامیانی که دست‌کم ۱۰۰ دلار کمک کرده باشند می‌رسد، در ادامه می‌توانید طرح هنری روی جلد بازی Sundered را مشاهده کنید:

Sundered


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده