// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

اشاره تاد هاوارد به بازی موبایل بعدی بتسدا

تاد هاوارد در جدیدترین مصاحبه خود، اعلام کرده که این کمپانی در حال کار بر روی بازی موبایل جدیدی است.

بازی اندروید و آیفون Fallout Shelter، اولین بازی موبایل کمپانی بتسدا بود که توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. از طرفی این بازی قطعا آخرین بازی موبایل این کمپانی نیز نخواهد بود. تاد هاوارد، کارگردان بازی موبایل Fallout Shelter، در گذشته اعلام کرده بود که استودیو بازیسازی کمپانی بتسدا، بازی‌های موبایل بیشتری را توسعه خواهد داد ولی اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس قرار نگرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، تاد هاوارد در مصاحبه خود با سایت گیم اسپات اطلاعاتی جزئی از بازی موبایل آینده کمپانی بتسدا را منتشر کرده است. تاد هاوارد در مصاحبه خود به موفقیت بازی موبایل آیفون و اندروید Fallout Shelter اشاره داشته و اعلام کرده آن‌ها با عشق این بازی را ساختند و پس از موفقیت‌اش شدیدا خوشحال شدند.

این بازی از مان عرضه شدنش در سال ۲۰۱۵ تا پایان ماه جولای ۲۰۱۶، بیش از ۵۰ میلیون کاربر ثبت نامی داشت. با اینکه اطلاعات دقیقی در زمینه درآمد حاصل از این بازی منتشر نشده است ولی ظاهرا به لطف خریدهای درون برنامه‌ای بازی، بتسدا درآمد زیادی را از بازی موبایل Fallout Shelter کسب کرده است.

تاد هاوارد در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که راز موفقیت در بازار موبایل یا سایر بازارها این است که همیشه بازی خود را بروز نگه دارید تا مدام بازیکنان درگیر بازی کردن باشند. کمپانی بتسدا برای بازی موبایل Fallout Shelter به خوبی این کار را انجام داده است و این بازی بر پایه فعالیت کاربران توسعه داده شده است.

در آخر تاد هاوارد در مورد بازی موبایل آینده این کمپانی اعلام کرد که این بازی پروژه‌ای است که مدت‌ زمان زیادی به ساخت آن فکر می‌کردند. وی در این باره می‌گوید:

ما در حال ساخت بازی موبایل بعدی خود هستیم که از مدت‌ها پیش به آن فکر می‌کردیم. با توجه به تجربیات‌مان از بازی موبایل Fallout Shelter، قصد داریم تجربیات جدیدی را در اختیار کاربران قرار بدهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده