نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

قیمت و تاریخ عرضه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy اعلام شد

کمپانی اکتیویژن قیمت و تاریخ عرضه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را اعلام کرد.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نسخه ریمستر سه قسمت اول سری بازی‌های کرش بندیکوت یعنی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped است که اولین بار در جریان E3 2016 معرفی شد. حال کمپانی اکتیویژن، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که این مجموعه در تاریخ ۹ تیر و با قیمت ۴۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اکتیویژن همچنین اطلاعات بیشتری نیز از این اثر منتشر و اعلام کرد که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نورپردازی‌های بسیار بهتری در مقایسه با نسخه اصلی بازی‌ها خواهد داشت و انیمیشن‌های آن نیز بهبود یافته‌اند. همچنین ویدیو‌های سینمایی بازی نیز کاملا بهبود پیدا کرده‌اند و این بهبود و ریمستر شامل موسیقی‌ها و جلوه‌های صوتی نیز می‌شود.

به‌علاوه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به صورت کامل از کنترلر‌های پلی‌استیشن 4 و قابلیت‌های آن‌ها استفاده خواهد کرد و یک سیستم ذخیره بازی و چک‌پوینت جدید نیز در آن تعبیه شده است.

سازنده بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy استودیو ویکاریوس ویژنز است که مراحل Time Trial و جایزه (Bonus) بازی را نیز بهبود داده و حتی ویدیو سینمایی آغازین این اثر را نیز کاملا با گرافیک و موسیقی‌های بهتر بازسازی کرده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده