نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 در غرب نیز منتشر خواهد شد

استودیو Arc System Works انتشار بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 برروی کنسول‌های پلی‌استیشن در غرب را تأیید کرد.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، استودیو Arc System Works با انتشار پست جدیدی در توییتر خود تأیید کرد که بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 در غرب برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی پس از نسخه ژاپنی خود و در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. شرکت Aksys Games وظیفه انتشار Guilty Gear Xrd Rev 2 را در غرب بر عهده خواهد داشت.

در بازی-بسته الحاقی Revelator 2 بخش داستانی جدیدی به بازی مبارزه‌ای و دوبعدی Guilty Gear Xrd Revelator اضافه خواهد شد. همچنین، دو شخصیت قابل بازی Answer و Baiken نیز به آن راه پیدا می‌کنند. بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 به دو صورت فیزیکی و دیجیتال در غرب منتشر خواهد شد که نسخه دیجیتال آن، بسته‌ای الحاقی برای Revelator به شمار می‌رود و برای نصب شدن به این محصول نیاز خواهد داشت. لازم به ذکر است، نسخه پلی‌استیشن 3 این بازی فقط به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد.

استودیو Arc System Works تأیید کرد که نسخه دیجیتال Guilty Gear Xrd Rev 2 «به‌طور قابل ملاحظه‌ای» ارزان‌تر از نسخه فیزیکی این بازی خواهد بود. نسخه رایانه‌های شخصی بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 به دست استودیو Arc System Works عرضه خواهد شد؛ ولی زمان دقیق انتشار آن در غرب هنوز مشخص نشده است. بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 در رویداد اصلی مسابقات امسال EVO نیز قابل بازی خواهد بود. شما می‌توانید تصاویر محیط این بازی را در پایین مشاهده کنید:

Guilty Gear Xrd Rev 2


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده