نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

مدیر سابق سونی به کمپانی آمازون پیوست

رییس سابق سرگرمی‌های آنلاین سونی برای ریاست یک استودیو تازه تاسیس، به کمپانی آمازون پیوست.

در جدیدترین اخبار بازی، جان اسمدلی، رییس سابق سرگرمی‌های آنلاین سونی (که پس از جدا شدن از سونی اسمش به دی‌بریک تغییر یافت)، به کمپانی آمازون پیوست. آمازون ضمن اعلام و تایید این خبر، گفت که اسمدلی قرار است یک استودیو داخلی تازه تاسیس در سن دیگو را رهبری کند:

اسمدلی و تیم جدید وی کار روی پروژه جدیدی را آغاز کرده‌اند که به لطف سیستم ابری (Cloud) و توییچ گیمر‌های سراسر دنیا را به یکدیگر مرتبط و متصل خواهد کرد.

آمازون همچنین اعلام کرد که این پروژه فعلا در روز‌های اولیه است و طرفداران نباید انتظار داشته باشند اطلاعات آن بزودی منتشر شود. آمازون علاوه بر سن دیگو، در سیاتل، واشنگتن، تگزاس و کالیفرنیا نیز استودیو‌های بازیسازی دارد.

با اینکه اسمدلی خیلی در مورد پیوستن به آمازون توضیحاتی ارائه نکرده، اما در مصاحبه‌ای که با سایت GI.biz داشته، گفته که آمازون قصد دارد تا کار‌های بزرگی در صنعت بازیسازی انجام دهد و وی از این بابت بسیار خوشحال است.

اسمدلی پس از اینکه از دی‌بریک جدا شد، استودیو پیکسل‌میج را تاسیس کرد که بازی اول آن‌ها Hero's Song بود. با این حال چندی پیش اعلام شد که این استودیو تعطیل و بازی نقش آفرینی آن‌ها نیز لغو شده است. اسمدلی پیش از جدا شدن از سونی آنلاین (دی‌بریک) به مدت تقریبا دو دهه در این مجموعه فعالیت داشت و نقش اساسی در بازی‌هایی چون H1Z1 یا EverQuest ایفا کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده