// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تصاویر جدیدی از بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر شد

به تازگی تصاویر بسیار زیبایی از بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، ریمستر سه نسخه ابتدایی سری کرش بندیکوت، منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی، چهار تصویر از آخرین ساخته استودیو Vicarious Visions یعنی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر شده است. این تصاویر نشان دهنده ریمستر نسخه دوم سری کرش (Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back) است.

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بازی جدید استودیو ناتی داگ نبوده و تنها یک ریمستر از سه گانه ابتدای این سری یعنی Crash Bandicoot ،Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot 3: Warped است. هما‌ن‌طور که از تصاویر پیداست استودیو Vicarious Visions کار خود را به خوبی انجام داده و توانسته یک بازسازی در خور این سری افسانه‌ای ارایه دهد.

اخیرا یک خرده فروش برزیلی اعلام کرد که این اثر در ماه فوریه (اسفند) منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر نیز بهتر است نگاهی به جدید‌ترین تریلر از گیم‌پلی این بازی بیاندازید. قابل اشاره بوده که این ریمستر در لیست مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ از دید زومجی قرار دارد.  بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای انتشار در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 و با قیمت ۴۰ دلار برنامه ریزی شده است.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده