نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اولین نگاه به فیفا 18 برروی نینتندو سوییچ

تریلر جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ در کشور ژاپن پخش شد که اولین نگاه بر بازی فیفا 18 برروی این کنسول را ارائه می‌دهد.

در جریان کنفرانس معرفی کامل کنسول نینتندو سوییچ بود که پاتریک سودرلاند، یکی از اعضای الکترونیک آرتز، اعلام کرد که آنها در حال ساخت نسخه‌ای از بازی فیفا برای این کنسول جدید نینتندو هستند. سودرلاند در آن زمان درباره این نسخه از بازی گفته بود که FIFA 18 برروی سوییچ، فراگیرترین، اجتماعی‌ترین و واقعی‌ترین بازی ورزشی است که تا به حال برای دارندگان یکی از کنسول‌های نینتندو ساخته شده است.

وی در ادامه گفته بود که فیفای سوییچ، یک نسخه شخصی‌سازی شده از مجموعه فیفا است که به طور خاص برای این کنسول ساخته شده است و شما می‌توانید هر زمان و هر کجا، فیفا را تجربه کنید. حال در جدیدترین اخبار بازی،  تبلیغ جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن منتشر شده که در آن می‌توانیم صحنه‌هایی از بازی فیفا 18 را ببینیم:

|  |

هفته پیش بود که پیتر موور اعلام کرده بود که این نسخه از فیفا، همان فیفا 18 خواهد بود. با این حال هنوز مشخص نیست که این نسخه شخصی‌سازی شده، بر اساس نسخه‌های نسل هشتمی بازی و با استفاده از موتور فراست‌بایت ساخته می شود یا موتور ایگنایتی در آن استفاده می‌شود که الکترونیک آرتز برای عرضه بازی خود برای کنسول‌های نسل هفتمی از آن استفاده می‌کند.

تام مورگان یکی از اعضای دیجیتال فاوندری با استناد به این ویدیو پخش شده، نظر خود را در رابطه با نسخه فیفا 18 کنسول نینتندو سوییچ، اینگونه بیان کرد:

بر اساس شواهد، به نظر می‌رسد که موتور فراست‌بایت در این نسخه از بازی استفاده نمی‌شود. با این حال به نظر من تفاوت چندانی بین این نسخه از بازی با نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دیده نمی‌شود. 

برتری‌های موتور فراست‌بایت نسبت به فیفا 16 که از موتور ایگنایت استفاده می‌کرد، در نورپردازی حجمی و افکت‌هایی مانند موشن بلور بود. هسته اصلی گیم‌پلی، استادیوم‌ها و مدل‌های بازیکنان، در دو موتور تقریبا یکسان هستند. 

آن چیزی که ما از این تریلر فهمیده‌ایم، این است که نورپردازی بهبودی پیدا نکرده است با این حال مدل‌های بازیکنان و استادیوم‌ها، بسیار نزدیک به نسخه‌های نسل هشتمی بازی هستند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده