نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵

با تصاویر جدید The Order: 1886 گرافیک باورنکردنی بازی را تماشا کنید

در حالی که تنها چند روز دیگر به عرضه‌ی بازی The Order: 1886 باقی مانده، برخی از گیمرهای خوش‌شانس به این بازی قبل از عرضه دسترسی پیدا کردند. روز گذشته یکی از همین کاربران تصاویر جدید و فوق‌العاده زیبایی را از این بازی منتشر کرد که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن‌ها می‌کنیم.
اگر قصد تجربه‌ی این بازی را دارید و نگران لو رفتن بخش‌های مهم داستانی هستید، می‌توانید این تصاویر را با خیال راحت تماشا کنید، چراکه هیچ‌گونه از بخش‌های مهم داستانی در این تصاویر قرار ندارد. در این تصاویر می‌توانیم گرافیک فوق‌العاده بالای بازی مثل فیلم‌های سینمایی را مشاهده کنیم و متوجه قدرت کنسول‌های نسل هشتمی شویم. تا امروز بازی‌های زیادی قدرت کنسول‌های نسل هشتم را به نمایش گذاشتند، اما باتوجه به ویژگی‌های بصری The Order: 1886، می‌توان به این بازی لقب اولین بازی کاملا نسل بعدی را داد. تصاویر را در ادامه مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید. به دلیل این‌که اتمسفر The Order: 1886 تاریک و استیم-پانک است، بهتر است برای هرچه بهتر دیدن تصاویر روی هرکدام کلیک و آن‌ها را به صورت بزرگ تماشا کنید:روز گذشته اخباری در رابطه با مدت زمان اتمام بخش داستانی The Order: 1886 از زبان کارگردان این بازی منتشر شد. دانا جان، کارگردان بازی The Order: 1886 گفت مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی به طور متوسط بیشتر از بازی‌های سوم‌شخص و شوتر دیگر است، با این حال مدت زمان به اتمام رساندن بازی به توانایی‌های بازیکن و آشنا بودن آن‌ها با این سبک بستگی دارد:
زمان به اتمام رساندن بخش داستانی به میزان شناخت و توانایی‌های شما با این سبک، بستگی دارد؛ اما به اتمام رساندن بخش داستانی بازی زمان بیشتری را نسبت به بازی‌های این سبک از شما می‌گیرد. مشکلی که در این میان وجود دارد این است که گیم‌پلی را می‌توان در شکل‌های مختلف به مخاطب ارائه داد و متاسفانه برخی‌ها این مسئله را نمیدانند.
داستان The Order: 1886 بازیکنان را میان مبارزات انسان‌ها با هیولاهایی وحشتناک می‌برد که سعی در تصرف دنیا دارند. قرن‌ها شاه آرتور و شوالیه‌های محفل به جنگ با این موجودات می‌پردازند و آنها را به سختی شکست می‌دهد. در سال ۱۸۸۶ به لطف پیشرفت تکنولوژی و انقلاب صنعتی، تولید اسلحه‌های الکتریکی، وسایل ارتباطاتی جدید انسان‌ها ردی از این موجودات برجا نمی‌گذارند. اما طولی نمی‌کشد که گروهی از شورشیان نوپا باری دیگر دنیا و انسان‌ها را در خطر تهدید خود قرار می‌دهند. بازیکنان در نقش گَلَهَد، یکی از چهار شخصیت اصلی بازی و شوالیه‌های محفل، به نبرد با این شورشیان می‌پردازند. غافل از اینکه باز هم سر و کله‌ی موجودات شیطانی پیدا شده است. اگر دوست دارید قبل از بازی کردن این بازی اطلاعات بیشتری را از آن بدست آورید، حتما پیش‌نمایش The Order: 1886 را از طریق زومجی مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با داستان و سختی‌های تولید بازی The Order: 1886، به مطالعه‌ی این مقاله هم بپردازید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده