// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

بازی Mass Effect: Andromeda بر پایه اکتشاف و ماجراجویی است

طبق صحبت‌های تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda، این بازی بیشتر بر پایه کشف و ماجراجویی است تا المان‌های یک بازی جهان‌باز.

خیلی از هواداران بازی Mass Effect: Andromeda بر این باور هستند که این بازی از المان‌های دنیای باز پشتیبانی کرده و عملا یک بازی دنیای باز به حساب می‌آید. طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکل گمبل، تهیه کننده بازی، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که بازی Mass Effect: Andromeda یک بازی دنیای باز نخواهد بود. وی در این باره می‌گوید:

من قطعا به بازی Mass Effect: Andromeda یک بازی دنیای باز نمی‌گویم. ما ترجیح می‌دهیم از لفظ بازی بر پایه کشفیات استفاده کنیم. البته شما هنوز آن پیچش‌های داستانی و تمام المان‌های مهمی که در یک بازی Mass Effect انتظار دارید را خواهید داشت.

طبق صحبت‌های کمبل بازی Mass Effect: Andromeda راه سه گانه گذشته را ادامه خواهد داد و به ساختارهای خود وفادار است. وی در ادامه افزود:

در بالای تمام لایه‌های ساختاری بازی، کشفیات قرار داده شده است. بعضی اتفاقات در دنیای بازی رخ می‌دهند و همیشگی نیست. از این‌رو شما می‌توانید از طریق سفینه Nomad به گشتن و کشف کردن در سایر سیاره‌های بازی بپردازید. ولی این بازی شبیه به بازی‌های سندباکس سنتی هم نیست.

در آخر نظر شما کاربران چیست؟ آیا Mass Effect: Andromeda در این زمینه موفق خواهد بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده