// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

جدیدترین بروزرسانی بازی Watch Dogs 2 انتهای داستان را تغییر می دهد

در جدیدترین بروزرسانی بازی Watch Dogs 2، بخش پایانی بازی چند ثانیه طولانی‌تر شده که احتمالا اشاره به دنباله این بازی دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی ۱.۱۱ بازی جهان باز Watch Dogs 2 منتشر شده و یوبی‌سافت در بخش توضیحات این بروزرسانی، نشان داده که طرح کلی بازی را دستخوش تغییرات زیادی کرده است. در بروزرسانی Title Update 1.11، مناطق جدیدی باز خواهند شد که در جهت آماده‌سازی بازی برای بسته الحاقی آینده Watch Dogs 2 است. همچنین حرکت‌های موزون و لباس‌های جدید نیز در پیش خواهند بود. شخصیت بازی از حالا به بعد با پوشیدن لباس‌های مختلف، می‌تواند حرکت‌های موزون متفاوتی را، وقتی که از emote استفاده می‌کنید اجرا کند. البته این اتفاق می‌تواند دلیل خوبی نیز برای امتحان کردن این همه لباس مختلف باشد.

در فهرست ویژگی‌های این بروزرسانی، موارد زیادی ذکر شده که شاید از جالب توجه‌ترین آن‌ها، ایجاد تغییرات جزئی است که در شکل پایان‌بندی بازی صورت می‌گیرد. به گفته یوبیسافت:

اگر بخواهیم در توضیحات بروزرسانی زیاد اسپویل نکنیم، باید بگوییم که اگر تاکنون داستان بازی را تمام کردید باید مرحله آخر را مجددا بازی کنید. در انتهای مرحله شما شاهد چیزهای اضافی خواهید بود.

همچنین در بروزرسانی جدید، اشاره احتمالی به یک مکان جدید نیز در بازی شده است. به گفته کوتاکو، مختصاتی که در صفحه نمایش داده می‌شود به محلی به نام «بریکستون، لندن» اشاره می‌کند. این از آنجا جالب است که برای بسته الحاقی، تاکنون تأیید شده که وقایع آن در خود شهر سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت.

گرچه ممکن است در ادامه مشخص شود که این به موضوع خاصی اشاره ندارد. بازی در هفته اول فروش ضعیفی را تجربه کرد و برخی بر این نظر بودند که ساخت بازی سوم نیز برای سری منتفی شود. بااین حال، یوبی‌ سافت پس از آن اعلام کرده بود که فروش بازی اندکی بهبود داشته است.

گرچه هنوز ساخت بازی سوم به صورت رسمی تأیید نشده است اما با بروزرسانی جدید همین بازی، می‌توان از چند ثانیه بیشتر پایان داستان لذت برد. حجم این بروزرسانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ۱۰ گیگابایت و برای رایانه‌های شخصی نیز ۱۴ گیگابایت می‌باشد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده